فونیکسریمکسبهتام

تاکید نماینده مردم ساوه و زرندیه بر سرمایه گذاری رنوی فرانسه در استان مرکزی

عصر خودرو- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استقرار شرکت رنوی فرانسه در ساوه به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری صنعت خودرو، تاکید کرد.

تاکید نماینده مردم ساوه و زرندیه بر سرمایه گذاری رنوی فرانسه در استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمدرضا منصوری روز دوشنبه در بازدید از شرکت بن رو ساوه که مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز او را همراهی کرد، افزود: از تلاش ها برای حضور خودروسازی رنوی فرانسه در ساوه کوتاه نخواهیم آمد و این مساله را یک خط قرمز می دانیم که باید در ساوه عملیاتی شود.
    وی با اشاره به پیگیری های مربوط به استقرار رنو در ساوه افزود: استقرار رنو در ساوه به عنوان بزگترین قرارداد اقتصادی پسابرجام پیگیری می شود.
    منصوری گفت: بررسی ها نشان می دهد که گزینه اصلی برای سرمایه گذاری رنو، شرکت بن رو ساوه است اما برای تحقق این امر باید در انتظار نتایج مذاکره با طرف فرانسوی ماند.
    نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زیرساخت ها در شرکت بن رو برای سرمایه گذاری رنوی فرانسه مهیا شده و بن رو با داشتن مزایایی مانند مجهز بودن به سالن رنگ خودروهای لوکس، گزینه ایده آلی برای حضور سرمایه گذار فرانسوی است.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در حاشیه بازدید از شرکت بن رو ساوه، اظهار کرد: شرکت بن رو از مجموعه های موفق سایپاست که پیش بینی شده از توان و استعدادهای موجود در آن، به نحو مطلوبی بهره برداری شود.
    محسن جهرودی، وجود نیروهای کارشناس و متخصص را از سرمایه های موجود در شرکت بن رو برشمرد و گفت: وجود این ظرفیت ها عامل موثری برای پیشرفت های آینده در این شرکت است.
    وی اظهار کرد: وجود سالن‌های تولید بدنه و مونتاژ همگام با استانداردهای بین المللی زمینه ساز تقویت زیرساخت اقتصادی در صنعت خودروسازی است.
    جهرودی گفت: شرکت بن رو با تولید محصولات خودروی آریو و وانت 151 یکی از شرکت های زیرمجموعه های توانمند گروه خودروسازی سایپا محسوب می شود.
    شرکت بن رو ساوه از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرد و ظرفیت سالانه تولید این مجموعه 66 هزار دستگاه خودروی آریو و وانت 151 است گرچه در شرایط کنونی و با یک شیفت کاری افزون بر 23 هزار دستگاه خودرو تولید می کند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو