فونیکسریمکسبهتام

۹۰۰ هزار فضای توقف خودرو در حاشیه معابر شهر تهران وجود دارد

عصر خودرو- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از وجود ۹۰۰ هزار فضای پارک حاشیه ای(توقف خودرو) در سطح معابر اصلی و فرعی پایتخت خبر داد.

۹۰۰ هزار فضای توقف خودرو در حاشیه معابر شهر تهران وجود دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علی اعطا روز یکشنبه در نشست خبری پایان سی و ششمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران، افزود: از این تعداد 300 هزار فضا در معابر اصلی و 600 هزار نیز در معابر فرعی شهر تهران قرار دارند.
    وی با اشاره به طرح الزام شهرداری تهران برای ارائه برنامه عملیاتی ساماندهی فضاهای حاشیه ای معابر شهر، گفت:‌ این طرح در جلسه امروز شورا با رای اعضا به تصویب رسید که با اجرای آن به طور قطع شاهد کاهش محسوس آلودگی هوای تهران خواهیم بود.
    به گفته وی، البته باید در اجرای این طرح از فناوری‌های روز به خوبی استفاده کنیم.
    سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر به دلیل سردرگمی شهروندان برای استفاده از فضاهای حاشیه معابر برای توقف خودرو، نوعی بی نظمی و افزایش ترافیک را در معابر شهر تهران شاهد هستیم.
    اعطا تاکید کرد: براساس این طرح، شهرداری تهران ملزم شد که ظرف مدت 30 روز برنامه خود دراین خصوص را به شورای شهر ارائه کند.
    وی در خصوص دیگر مصوبه جلسه امروز شورای شهر نیز گفت: براساس این طرح، شهرداری تهران مکلف شد که مکان‌هایی در سطح شهر را برگزاری تجمع و اجتماعات مردمی(تجمع های اعتراضی و انتقادی) به شورا معرفی کند.
    اعطا خاطرنشان کرد: این طرح با امضای 17 نفر از اعضا و براساس اصل 27 قانون اساسی تقدیم هیات رییسه شده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط