فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل تاکسیرانی شهر بم در بازدید از غرفه سایپا:

تاکسیرانان بم از تیبا در ناوگان تاکسیرانی استقبال می کنند

عصر خودرو- مدیرعامل تاکسیرانی شهر بم در بازدید از غرفه سایپا در هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل جزیره کیش گفت: در صورتی که خودروی تیبا بتواند مجوز حضور در ناوگان تاکسیرانی را دریافت کند، قطعا در نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر بم از این خودرو استفاده خواهد شد.

تاکسیرانان بم از تیبا در ناوگان تاکسیرانی استقبال می کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، منصور پورصفر با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درآمد مالکان تاکسی در شهرهای کوچک همانند کلان شهرها نیست و درآمدشان پایین است، بنابراین به دنبال خودرویی برای تاکسی هستند که از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

    وی افزود: با توجه به درآمد پایین در شهرهای کوچک، امکان خرید خودروها با قیمت بالا و پرداخت اقساط با مبالغ زیاد وجود ندارد و بنابراین تاکسیرانان برای نوسازی خودروهای خود به دنبال محصولات گروه خودروسازی سایپا هستند.

    مدیرعامل تاکسیرانی شهر بم تاکید کرد: اتحادیه تاکسیرانی کشور تاکنون زحمات زیادی کشیده است و حمایت های خوبی از تاکسیران های سراسر کشور انجام داده است ولی در جایگزینی خودروهای فرسوده با توجه به اینکه تنوع محصول وجود ندارد و صرفا در قالب یک نوع محصول عرضه می شود، از این رو نارضایتی در بین تاکسیرانان به چشم می خورد.

    وی افزود: این محصول خاص شاید برای کلان شهرها مناسب باشد ولی برای شهرهای کوچک که تاکسیرانان به دنبال یک خودروی اقتصادی با شرایط مصرف سوخت پایین و کم استهلاک هستند، مناسب نیست.

    پورصفر گفت: در حال حاضر شهر بم نیاز به نوسازی حدود 500 دستگاه خودرو دارد ولی به دلیل شرایط ذکر شده تاکسیرانان علاقه ای به تعویض خودروی خود ندارند و تعداد خیلی کمی از این افراد به دنبال نوسازی خودروهای خود هستند.

    مدیرعامل تاکسیرانی شهر بم گفت: در گذشته در استفاده از محصولات گروه سایپا مشکلات این چنینی وجود نداشت و تاکسیران ها به راحتی می توانستند برای جایگزینی اقدام کنند.

    وی افزود: در حال حاضر شهر بم نیاز به 500 دستگاه تاکسی جهت تجهیز و نوسازی ناوگان تاکسیرانی خود دارد و با شرایط موجود در صورتی که تیبا بتواند وارد چرخه تاکسیرانی شود، به طور قطع از این خودرو استفاده خواهیم کرد و با استقبال تاکسیرانان رو به رو خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو