فونیکسریمکسبهتام

افزایش تعرفه واردات به ضرر ناوگان تاکسیرانی است

ثبت سفارش خودروهای برقی و هیبریدی بسته است

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت:افزایش تعرفه‌های خودرو‌های وارداتی به نفع ناوگان تاکسیرانی نیست از این رو پیشنهاد می کنیم که ردیف ثبت سفارش برای حمل و نقل عمومی مجزا باز شود.

ثبت سفارش خودروهای برقی و هیبریدی بسته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه ثبت سفارش خودرو‌های پاک از جمله برقی و هیبریدی بسته بود و درحال حاضر هم دولت در صدد افزایش تعرفه این خودرو‌ها است.

    وی در ادامه افزود: افزایش تعرفه‌های خودرو‌های وارداتی به نفع ناوگان تاکسیرانی نیست از این رو پیشنهاد می کنیم که ردیف ثبت سفارش برای حمل و نقل عمومی مجزا باز شود.

    قنادان بیان کرد: دولت باید سیاست عمومی درباره افزایش تعرفه خودرو‌های وارداتی داشته باشد، اما این افزایش تعرفه نباید بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی باشد چرا که برنامه شهرداری برای کاهش آلودگی هوا استفاده از ناوگان پاک در حوزه حمل و نقل عمومی است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: به ناوگان تاکسیرانی شهر تهران 600 دستگاه تاکسی هیبریدی افزوده شده اما تاکنون حتی یک دستگاه تاکسی برقی به این ناوگان اضافه نشده است.

    وی در پایان بیان کرد: برنامه ما این است که ظرف 4 سال تعداد خودرو‌های پاک در ناوگان تاکسیرانی را افزایش دهیم، اما با این افزایش تعرفه شاید به آن هدف مورد نظر دست نیابیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط