فونیکسریمکسبهتام

در همایش نمایندگان و مدیران ارشد پرستوی آبی ارگ مطرح شد؛

شرایط جدید فروش نقدی و اقساط Vela V۵

عصر خودرو- آخر هفته گذشته و در آستانه آغاز طرح فروش جدید خودرو Vela V۵، سالن همایش های این مجموعه میزبان گردهمایی شبکه نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش و مدیران ارشد پرستوی آبی ارگ بود و در حضور نمایندگان ، گزارش عملکرد ۹ ماهه گذشته و استراتژی جدید این شرکت در سازماندهی به امور نمایندگی ها و مکانیزم فروش ارائه گردید.

شرایط جدید فروش نقدی و اقساط Vela V۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در ابتدای این همایش، با تشریح اقدامات صورت پذیرفته برای راه اندازی و بهره برداری از تعمیرگاه مرکزی ، تجهیز شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش به ابزار و تجهیزات مورد نیاز  ، تجهیز شبکه امداد خودرو و برگزاری دوره های آموزشی تحت نظارت کارشناسان و مدرسین FAW برای کلیه پرسنل امدادی ، خدماتی و اداری در راستای سیاست های جدید شرکت اشاره گردید.
    در ادامه ، تصاویری از نمایندگی های استانداردسازی شده طبق سند هویت بصری سازمان به نمایش درآمد و با اشاره به جذب 16 نمایندگی در سراسر کشور و اتمام استاندارد سازی آنها ، فاز دوم برنامه توسعه شبکه نمایندگی های مجاز در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مشتریان این شرکت جذب ، تجهیز و استاندارد سازی  25 نماینده دیگر در سایر استان ها تا آخر سال در دستور کار شرکت قرار دارد."

     

    در راستای اقدامات صورت پذیرفته مجموعه در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و براساس آمار منتشر شده توسط منابع موثق، شاخص رضایت مشتریان از خدمات سازمان به 73 درصد افزایش پیدا کرده است.
    در ادامه این همایش، توضیحاتی پیرامون شرایط فروش جدید خودرو Vela V5  ارائه گردید که بر اساس آن برای مدل گیربکس دستی، 43 میلیون تومان و برای مدل اتوماتیک، 47 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. نکته حایز اهمیت در مورد شرایط فروشVela V5، شرایط منعطف تری است که برای فروش اقساطی در نظر گرفته شده و برای تسهیل فرآیند خرید، خریدار پیش‌پرداخت کمتری را نسبت به قبل پرداخت می کند. لازم به ذکر است در شرایط جدید، پیش‌پرداخت 5، 10 و 18 میلیون تومانی برای مدل دستی و 7، 12 و 20 میلیون تومانی برای مدل اتوماتیکVela V5  در نظر گرفته شده و بسته به پیش‌پرداخت ، تسهیلاتی تا سقف 40 میلیون تومان برای خریداران قابل اعطا خواهد بود.


    در انتهای این همایش ضمن اعلام اینکه شرایط رسمی فروش محصول جدید راین خودرو با عنوان Vela V5 از طریق سایت و کانال تلگرام شرکت پرستوی آبی ارگ در دسترس عموم می باشد ، شایان ذکر اسن که Vela V5 محصولی با کیفیت ، با قیمتی بسیار رقابتی و کاملا درخور توجه است. این خودرو با بهره گیری از پیشرانه با تکیه بر تکنولوژی شرکت تویوتای ژاپن با حجم 1497 سی سی و متوسط (میانگین مصرف سوخت شهر و جاده) برای نمونه اتوماتیک تنها معادل 6.6 لیتر و برای نمونه دستی برابر با 6.1 لیتر در هر صد کیلومتر می تواند گزینه بسیار مناسبی برای متقاضیانی باشد که می خواهند یک خودروی مقرون به صرفه و اقتصادی خریداری کنند.

    طرح های فروش نقدی و اقساطی شرکت به شرح ذیل می باشد. (جزئیات طرح های فروش در سایت www.pac.ir    قابل بهره برداری می باشد.)

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو