فونیکسریمکسبهتام

در کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل رنو پارس مطرح شد

تشریح برنامه های رنو پارس در ایران

عصر خودرو- رامتین اسماعیلی، مدیرعامل رنو پارس در یک کنفرانس مطبوعاتی، برنامه‌های رنو در ایران را تشریح کرد.

تشریح برنامه های رنو پارس در ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مشروح سخنان مدیرعامل رنو پارس در این نشست به شرح زیر می باشد:

     *در رده قیمتی بین 25 تا 50 میلیون تومان همواره در میان برترین برند‌ها در زمینه کیفیت بوده‌ایم. تمام خودروهای جدید عرضه شده از سوی رنو در ایران شامل تندر 90 پلاس، ساندرو و ساندرو استپ‌وی چهار ستاره کیفیت را به دست آورده‌اند. در حال حاضر باکیفیت‌ترین وانت بازار هم متعلق به رنو است.

    * تمایز ما با رقبا این است که ما تیم‌های مستقر در کارخانه‌های تولیدی ایران‌خودرو و سایپا داریم که هم به روش تولید و هم به حفظ کیفیت کمک می‌کند. این کار منحصربه‌فرد است و پیش از این از سوی رقبا انجام نشده است.
    * قطعه سازان ما قطعه سازانی هستند که برای سایر شرکت‌ها هم قطعات تولید می‌کنند اما خودروهای رقبا نتوانسته‌اند به سطح کیفیت چهار یا حتی سه ستاره برسند. این ارزش برای رنو و قطعه سازان است که می‌توانند در همکاری با رنو قطعاتی با کیفیت تولید کنند.
    * ما از سال گذشته با یک ماتریس تمام کارخانه‌های رنو در سرتاسر جهان را بدون توجه به نوع تولیدات ازنظر کارآیی مقایسه می‌کنیم. خودروسازان ایرانی پیشرفت محسوسی بر اساس این ماتریس داشته‌اند. این کار بسیار ارزشمندی است چون برای اولین بار است که کارخانه‌های ایرانی با کارخانه‌های سطح جهان مقایسه می‌شوند.
    * ما امسال در زمینه تولید رکورد خود را شکستیم و درمجموع به تولید 750 دستگاه خودرو در روز رسیدیم. در سال جاری میلادی و تا دیروز 152هزار دستگاه خودرو تولید کرده‌ایم و تا پایان سال میلادی این رقم به بیش از 160 هزار دستگاه می‌رسد که یک رکورد است که بسیار بالاتر از دوران پیش از تحریم‌ها است.
    * با این افزایش تولید خوشبختانه توانسته‌ایم کیفیت را حفظ کنیم. در این زمینه بسیار جدی هستیم و اگر با افزایش تولید، کیفیت افت کند تولید را به سطح قبلی بازمی‌گردانیم.
    * در ماه گذشته بعد از کشور فرانسه، ایران دومین تولیدکننده بزرگ رنو در سطح جهان بوده است و فکر می‌کنیم در ماه جاری هم بتوانیم این رکورد را حفظ کنیم. در این زمینه شرکای تجاری ما کمک بزرگی کردند. 
    * آنچه مهم است جایگاه ایران در دنیای رنو است. این مسئله نشان می‌دهد ایران از توان تولید و قطعه سازان برتر برخوردار است. این نشان می‌دهد ما می‌توانیم در آینده چه کارهایی در ایران انجام دهیم.
    * در زمینه داخلی سازی در گذشته کارهای زیادی انجام شده است و همچنان ادامه دارد. مگا موتور از سال گذشته میلادی بار دیگر تولید موتورهای رنو را آغاز کرد و رکورد تولید 500 موتور در روز را شکست. وقتی مگا موتور تولید را آغاز کند سازندگان قطعات موتور هم وارد چرخه می‌شوند و این بسیار مهم است.
    * چرخشگر امسال به حداکثر ظرفیت خود رسیده است و در حال حاضر تمام تولیدات گیربکس‌های دستی ما در ایران انجام می‌شود. کیفیت تولیدات این شرکت یکی از بهترین کیفیت‌ها در رنو است. چرخشگر در حال حاضر جدیدترین گیربکس رنو را تولید می‌کند.
    * در حال کار روی انتقال فناوری تولید ABS در ایران هستیم. امیدواریم تا پایان سال جوینت ونچر طرف ایرانی و طرف آلمانی آغاز به کار کند.
    * در زمینه تایرهای سبز در حال کار هستیم که می‌تواند مصرف سوخت را کاهش دهد. در این زمینه نمونه‌ها را در اختیار شرکت‌های داخلی قرار داده‌ایم و از شرکت‌های بین‌المللی هم کمک گرفته‌ایم. این اتفاق بسیار خوبی است که چراکه فناوری این تایر وارد کشور می‌شود.
    * باوجود افزایش تیراژ تولید، کیفیت قطعات افت نکرده است و با همکاری که با قطعه سازان ایرانی داشتیم توانستیم کیفیت را حفظ کنیم و ارتقا دهیم.
    * در زمینه داخلی سازی ما در تندر90 روی 60درصد داخلی سازی بودیم که البته در زمان تحریم‌ها مشکلاتی برای این مسئله داشتیم و حتی مجبور شدیم تامین کنندگان داخلی را تغییر دهیم. تا پایان سال تندر 90 بار دیگر به سطح 60درصد داخلی سازی بازمی‌گردد.
    * در مورد محصولات جدید بالای 40درصد داخلی سازی داریم که به‌مرور افزایش خواهد یافت.
    * هدف نهایی که از سوی مدیرعامل رنو تعیین شده است رسیدن به داخلی سازی 80درصد است.

    این خبر در حال تکمیل است...

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو