فونیکسریمکسبهتام

سردار اشتری خبر داد؛

کاهش ۱۱ درصدی حوادث رانندگی در شهر تهران

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی به دنبال مدیریت تجمعات در مقابل موسسات مالی است.

کاهش ۱۱ درصدی حوادث رانندگی در شهر تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش فرماندهان و مدیران یگان های انتظامی تهران بزرگ که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: همایش امروز با حضور فرماندهان و روسای کلانتری های شهر تهران برگزار شد و توجه و اهتمام بیشتر به امنیت شهر تهران و پیگیری و برخورد با جرایم از جمله مواردی بود که در این همایش مطرح شد.

    وی افزود: آمارها و گزارش‌ها حاکی از آن است که فرماندهی تهران بزرگ اقدامات خوبی داشته و در برخورد با جرایم خشن موفق عمل کرده است و همچنین در راستای شناسایی مجرمان با افزایش آمارها روبرو بودیم.

    سردار اشتری گفت: طی چند ماه گذشته میزان تلفات و حوادث رانندگی در شهر تهران 11درصد کاهش پیدا کرده است.

    فرمانده ناجا با بیان اینکه امیدواریم با همین روال کاری بتوانیم با سرعت و قاطعیت با جرایم برخورد کنیم، گفت: امروز پلیس برای ایجاد آرامش بیشتر در شهر حضور دارد و با ظرفیتی که به ناجا تزریق می شود امیدوارم بتوانیم در اجرای ماموریت ها موفق عمل کنیم.

    وی در خصوص نحوه برخورد ناجا با تجمع های مردمی مربوط به موسسات مالی و اعتباری بیان کرد: ما از هر حرکت غیرقانونی و بدون مجوز ممانعت می کنیم، اما در خصوص تجمع هایی که اخیرا در شهر تهران و دیگر شهرستان ها در رابطه با موسسات مالی و اعتباری تشکیل می شود پلیس سعی کرده تا حد امکان از برگزاری این تجمع ها جلوگیری کند.

    فرمانده ناجا در رابطه با چالش های امنیتی شهر تهران گفت: وضعیت امنیت در شهر تهران بسیار خوب است و نیروی انتظامی در خصوص موضوعات اجتماعی با افراد سودجو و فرصت طلبی که موجب سلب امنیت و آسایش مردم می‌شوند برخورد می کند و در برخی محلات با گزارش های مردمی و بر اساس مطالبه مردم پلیس با افرادی که مخل آسایش شهروندان هستند، برخورد می کند.

    وی تاکید کرد: هر جایی که اختلال در نظم و امنیت وجود داشته باشد، پلیس ورود پیدا می کند.

    فرمانده ناجا گفت: در شهر تهران مشکل ترافیکی وجود دارد که امیدواریم در این حوزه با برنامه ریزی و همکاری مردم بتوایم ترافیک را مدیریت کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو