فونیکسریمکسبهتام

سردار هادیانفر خبر داد؛

انتقال ۱۱۷ دستگاه خودرو به پارکینگ که اصرار به سفر داشتند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا، از انتقال ۱۱۷ دستگاه خودرو به پارکینگ به دلیل اصرار بر سفر خبر داد و گفت: این طرح طی امروز و فردا با جدیت بیشتری انجام می شود.

انتقال ۱۱۷ دستگاه خودرو به پارکینگ که اصرار به سفر داشتند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیان فر، پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید میدانی از آزادراه تهران-شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی در راستای کاهش شیوع کرونا در کشور هنوز ادامه دارد و مأموران پلیس و دیگر عوامل به جدیت با خودروهای متخلف برخورد می‌کنند.

    وی افزود: البته باید از شهروندان تشکر کرد که همکاری بی نظیر و خوبی با پلیس و دیگر عوامل در صحنه داشتند.

    رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد: بیش از 11 هزار خودرو اعمال قانون شدند و 136 هزار خودرو هم تذکر گرفتند. از مسیرهای تعیین شده به شهر مبدأ برگشت داده شدند.

    هادیان فر گفت: تعداد 117 دستگاه خودرو بر عمل مجرمانه خود اصرار داشتند و می‌خواستند به هر نحو که شده به مسافرت خود ادامه دهند که پلیس مجبور به توقیف این خودروها شد و آنها را به پارکینگ بفرستد.

    وی خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها تا ساعت 24 فردا ادامه دارد و افرادی که می‌خواهند از شهری به شهر دیگر بروند می‌بایست شنبه و یکشنبه را برای تردد خود انتخاب کنند. باز هم می‌گویم که جریمه‌ها و رصد خودروها فردا که روز پایانی طرح است، شدیدتر می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط