فونیکسریمکسبهتام

مقام وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

محور اهواز به چذابه، چهار بانده شد

عصر خودرو- نریمان گفت: قسمت عمده محور اهواز به چذابه، چهار بانده شده و حدود ۳۰ کیلومتر آن باقی مانده که تا پیش از دهه فجر به اتمام می رسد.

محور اهواز به چذابه، چهار بانده شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  محسن نریمان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از محور سوسنگرد اظهار کرد: طبق پیش بینی ها در سال های بعد تعداد زائرانی که از پایانه های مرزی خوزستان به کربلا سفر می‌کنند، از مرز دو میلیون نفر می‌گذرد.
    وی با بیان اینکه قسمت عمده محور اهواز به چذابه، چهار بانده شده ، افزود: حدود 30 کیلومتر آن باقی مانده که تا پیش از دهه فجر به اتمام می رسد.

    نریمان گفت: ردیف های اعتباری در بودجه سنواتی وجود دارد، اما برای پیشبرد طرح ها کفایت نمی‌کند از همین رو به دنبال جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای توسعه خطوط جاده ای و ریلی هستیم.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استانها درخصوص بدهی 10هزار میلیاردی پیمانکاران از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نیز گفت: عدم پرداخت طلب پیمانکاران به خوزستان خلاصه نمی شود و یک موضوع ملی است که دولت از طریق انتشار اوراق خزانه و مشارکت به دنبال حل آن است.

    وی در خصوص توسعه خطوط ریلی نیز گفت: اکنون خط ریلی اهواز به شلمچه موجود است، اما در محور اهواز به چذابه باید مطالعات توجیهی صورت گیرد.

    نریمان در خاتمه یادآور شد: باتوجه به حجم بالای تردد مسافر و کالا در محور اهواز به چذابه بنظر می رسد، توجیه اقتصادی در این محور وجود داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط