فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس پایتخت خبر داد

اجرای طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی - انتظامی تهران از هفته آینده

ارتقاء امنیت ترددهای شبانه و برخورد با تخلفات از اهداف این طرح است

عصر خودرو- رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی انتظامی پایتخت در راستای ارتقاء امنیت ترددهای شبانه و برخورد با تخلفات با حضور گشتی‌های یگان‌های راهور،‌ انتظامی،‌ امداد، کلانتری و امنیت از هفته آینده خبر داد.

اجرای طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی - انتظامی تهران از هفته آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مراسم تشییع پیکرهای 5 شهید پلیس پایتخت که جزو 54 شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی بودند، در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

    سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم با اعلام این مطلب که شهدا زینت‌بخش محفل ما هستند، اظهار داشت: این 5 شهید بزرگوار در منطقه غرب و در دفاع از آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند.

    رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: راه شهدا ادامه دارد و ما برای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم.

    وی به تقارن بازگشت پیکر شهدای تازه تفحص‌شده اشاره کرد و گفت: بازگشت پیکر این شهدای گلگون‌کفن به وطن با اربعین حسینی متقارن شده و هوای شهر و دل‌های ما بدین واسطه معنوی و الهی شده است.

    سردار رحیمی با بیان این مطلب که از آرمان‌های شهدا کوتاه نمی‌آییم، گفت: شهدا بدانید برای آن آرمان‌هایی که رفتید و برنگشتید هنوز ما داریم می‌جنگیم.

    رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: امروز خیلی بیشتر از سال‌های قبل درک می‌کنیم که مسیر امام راحل مسیری الهی است چرا که هنوز هم پس از 40 سال، استکبار همچنان به دشمنی با ایران ادامه می‌دهد و همین امر نشانه آینده‌نگری امام بزرگ ماست.

    این مقام ارشد پلیس پایتخت به مأموریت‌های نیروی انتظامی اشاره و اعلام کرد: نیروی انتظامی به عنوان سازمانی قدرتمند و تشکیلاتی هدفمند برای دفاع از آرمان‌های انقلاب جان خود را می‌دهد و از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها قدرتمندانه ایستاده است.

    وی گفت: ما با تمام توان و تا آخرین قطره خون در مسیر اقتدار نظام و سربازی ولی امر حضرت امام خامنه‌ای خواهیم ایستاد.

    سردار رحیمی با اشاره به طرح ویژه انضباط‌ بخشی به ترافیک شبانه تهران و ارتقاء امنیت پرداخت و تصریح کرد: این طرح در راستای ارتقاء امنیت ترددهای شبانه و برخورد با تخلفات با حضور گشتی‌های یگان‌های راهور، انتظامی، یگان امداد، کلانتری‌ها و پلیس امنیت و ... از ابتدای هفته آینده به اجرا درمی‌آید.

    وی گفت: این طرح در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد محیطی امن در شب با همکاری مأموران پلیس راهور، امداد و پیشگیری انجام خواهد شد.

    لازم به ذکر است که 119 شهید تفحص شده اخیر 54 شهید متعلق به نیروی انتظامی و 5 شهید متعلق به خانواده انتظامی تهران بزرگ بودند.

    اسامی شهدایی که پیکرهایشان امروز در ستاد فرماندهی پایتخت تشییع شد به شرح ذیل است: شهید صبور رستمی، شهید مهدی چیت‌سازان، شهید حسین امانت، شهید علیرضا بدرخانی، شهید داود قیداری.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط