فونیکسریمکسبهتام

طراح فراری به ایران آمد

عصر خودرو-نماینده مدیرعامل شرکت پینین فارینا ایتالیا پروژه این شرکت در همکاری با ایران خودرو را طراحی پلتفرم آینده این خودروساز اعلام کرد و گفت: طراحی و توسعه خودروها و موتورهای احتراق داخلی با همکاری دیگر شرکت های حاضر در این کنسرسیوم از جمله فعالیت های ما خواهد بود.

طراح فراری به ایران آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، جینو موزاکو در نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید ایران خودرو اظهار کرد: استراتژی اصلی ما سبک جدیدی دارد که تنها شامل طراحی یک خودرو نمی شود و مباحثی مثل مصرف سوخت، رقابتی بودن، ایمنی و محیط زیست را نیز در نظر دارد.

    وی گفت: تولید خودرو در کلاس های مختلف هاچ بک، سدان، کراس اوور و اس.یو.وی روی این پلتفرم پیش بینی شده است، ضمن اینکه تولید خودروهای هیبریدی و الکتریکی  نیز در این کنسرسیوم موردنظر قرار گرفته است.

    موزاکو در ادامه ضمن معرفی شرکت پینین فارینا گفت: شرکت ما یک شرکت طراحی و مهندسی است که محصولاتی مثل فراری از جمله خودروهایی هستند که توسط این شرکت طراحی می شوند.

    وی افزود: پینین فارینا علاوه بر کار طراحی، در بخش پیشرانه هم فعالیت دارد و قادر به تولید خودروهای خاص به صورت محدود است.

    مسئول امور فنی و مهندسی پینین فارینا در ادامه گفت: پینین فارینا تنها شرکتی است که می تواند همه تست های مورد نیاز را همراه با آنالیزها خودش انجام دهد.

    گفتنی است، نخستین نشست مشترک سازندگان پلتفرم جدید ایران خودرو با حضور سازندگان طراز اول جهانی و بیش از 80 سازنده توانمند داخلی امروز چهارشنبه -سوم آبان- در شرکت ساپکو برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط