فونیکسریمکسبهتام

نگین سرویس خدمتی متمایز در مدیریت زمان

نرخ سرویس دهی به مالکان محصولات رنو به۲۰۰ خودرو در روز رسیده است

عصر خودرو- این روزها ارزش زمان بیشتر از همیشه است. تفاوتی نمی‌کند در چه شغلی مشغول به کار هستید یا در چه شهری زندگی می‌کنید؛ زمان به‌سرعت در گذر است. شرکت نگین خودرو با راه‌اندازی خدمتی ویژه با عنوان "نگین سرویس" قصد دارد بالاترین سطح خدمات را در کوتاه‌ترین زمان به مالکین خودروهای وارداتی رنو ارائه کند.

نرخ سرویس دهی به مالکان محصولات رنو به۲۰۰ خودرو در روز رسیده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مراجعه حضوری به تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌ها ازجمله مواردی است که باعث اتلاف وقت مالکین خودروها می‌شود و حتی گاهی هزینه‌های اضافی را نیز به مشتریان تحمیل می‌کند. برای این منظور از سال گذشته، نگین خودرو خدمتی جدید را با عنوان "نگین سرویس" راه‌اندازی کرده که در این مدت به‌سرعت در حال توسعه بوده و بزودی تمامی استان‌های کشور را در برمی گیرد. سرویس‌های ادواری، بازدیدهای قبل از سفر و بازدیدهای فنی در محلی که مشتریان مشخص می‌کنند، توسط نگین سرویس بمنظور مدیریت بهتر زمان ایشان انجام میشود. سرویس‌های امدادی خدمت ارزشمند دیگری است که از سوی نگین سرویس ارائه میشود، هرچند در میان برخی از شرکت‌های عرضه کننده خودرو عمومیت دارد.
    نگین خودرو برای رفاه بیشتر مالکین رنو، ایده‌هایی جدید را در "نگین سرویس" به کار گرفته است که باعث تمایز آن با دیگر سرویس‌های مشابه می‌شود. در "نگین سرویس"، علاوه بر سرویس‌های دوره‌ای، ایده «سرویس پیشگیرانه» نیز اجرایی شده است به این معنا که کارشناسان با ارزیابی میزان کارکرد خودروها، در تماس با مالکین آن‌ها پیشنهاد‌هایی مبنی بر انجام سرویس‌های دوره‌ای ارائه می‌کنند تا از این طریق بتوانند حتی پیش از آنکه مشتری احساس نیاز کند و بسیار زودتر از آنکه خودرو به دلیل عدم سرویس‌های دوره‌ای دچار مشکل شود، با مراجعه به محل موردنظر مشتریان سرویس‌های دوره‌ای لازم را انجام دهند.
    در حال حاضر این سرویس‌ها در 10 استان و 25 نمایندگی فعال هستند ضمن آنکه سرویس‌های امداد موتوری "نگین سرویس" نیز راه‌اندازی شده است که می‌تواند در موارد امدادی با سرعت بیشتری امدادگر را در محل مورد نظر مشتریان حاضر کند. در آینده نزدیک فاصله میان درخواست سرویس های امدادی تا حضور خودروهای "نگین سرویس" به حدود 30 دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد. راهنمایی فنی، اخذ وقت از تعمیرگاه مرکزی، تامین قطعات اصلی و افزودنی‌های مجاز و … خدمات دیگری است که کارشناسان نگین سرویس آماده ارائه خدمت به مشتریان هستند.
    جهت تماس با کارشناسان نگین سرویس و درخواست سرویس‌های امدادی و سایر خدمات می‌توانید با شماره تلفن 734551(021) تماس گرفته و یا درخواست خود را به vipservice@neginkhodro.com ارسال نمایید . همچنین جهت اطلاع از خدمات نگین سرویس و سایر خدمات ارائه شده از سوی نگین خودرو به مالکین محصولات رنو نیز می‌توانید به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه نمایید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو