فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

رکورد تولید تندر ۹۰ در پارس خودرو شکست

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی، شرکت پارس خودرو در شش ماهه نخست سال جاری توانست رکورد تولید سالیانه تندر۹۰ در سال ۸۹ را محقق کند.

رکورد تولید تندر ۹۰ در پارس خودرو شکست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرکت در تاریخ 16/7/1390 با تولید 31 هزار و 262 دستگاه خودرو تندر90، توانست با گذر از مرز شمارگان تولید این خودرو در کل سال 89، رکورد جدیدی را در رشد تولید خودرو تندر90 بر جای بگذارد.

    گفتنی است مجموع تولید خودرو تندر90 شرکت پارس خودرو در سال گذشته 31 هزار و 246 دستگاه بود و این شرکت موفق شد با تولید 31 هزار و 262 دستگاه تندر90 در مهرماه سال جاری، رکورد تولید سال 1389 را در شش ماه بشکند.

    http://www.asrekhodro.com/News/11484

     

    آغاز تولید اتوبوس هیبریدی ایران خودرو دیزل تا 10 ماه دیگر

    در تاریخ 17 مهرماه سال 90، قرارداد ساخت اتوبوس هیبریدی بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و دانشگاه تهران مبادله شد.

    مهرداد صباغی - معاون توسعه صنایع پیشرفته ایدرو، با اعلام خبر بالا افزود: از زمان مبادله قرارداد، حدود 10 ماه تا آغاز تولید اتوبوس هیبریدی توسط شرکت ایران خودرو دیزل فرصت خواهد بود.

    وی گفت: نمونه اولیه اتوبوس هیبریدی ساخته شده و این خودرو باید برای تولید انبوه تائیدیه های کیفیت و عملکرد لازم را دریافت کند.

    http://www.asrekhodro.com/News/11488

     

    ساختار صنعتی و مشارکت شرکای زامیاد به روز می شود

    شش سال پیش در این روز، پس از گذشت بیش از  20 سال از فعالیت میان زامیاد و ایویکو باید ارتباط سازمان یافته ای میان این دو شرکت تجاری برقرار باشد و شرکت ایویکو از فروشنده بودن صرف خارج شود.

    سرائی درباره صادرات محصولات شرکت زامیاد گفت: یکی از اهداف بلند مدت و استراتژیک شرکت زامیاد توسعه محصول و صادرات آن با استفاده از استراتژی صادراتی گروه خودروسازی سایپا است که با به روز کردن ساختار صنعتی و مشارکت شرکا می توانیم گامی استوار در پیشرفت و توسعه صنعت کشور برداریم.

    http://www.asrekhodro.com/News/11481

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو