فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت زامیاد:

ساختار صنعتی و مشارکت شرکای زامیاد به روز می شود

عصر خودرو : پس از گذشت بیش از ۲۰سال از فعالیت میان زامیاد و ایویکو باید ارتباط سازمان یافته ای میان این دو شرکت تجاری برقرار باشد و شرکت ایویکو از فروشنده بودن صرف خارج شود.

ساختار صنعتی و مشارکت شرکای زامیاد به روز می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱:۲۲

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از موج، رضا سرائی مدیرعامل شرکت زامیاد، با بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت با ادامه برنامه های توسعه ای خود از اسفند ماه سال گذشته و با تشکیل کارگروه محصول و ادامه آن در شش ماه دوم سال1390 که با مشارکت مرکز مطالعات و تحقیقات سایپا نیز هم اکنون در حال انجام است به بررسی و تحلیل تولیدکنندگان و بازار فروش پرداخته است که با توجه به زمان باقی مانده برای تولید وانت زامیاد، نتیجه این کارگروه نهایی و به اطلاع خواهد رسید.
    وی که در دومین همایش هم اندیشی با نمایندگی های شرکت زامیاد سخن می گفت، اظهار داشت: از اقدامات دیگر کار گروه ویژه انتخاب محصول به روز رسانی وانتزامیاد برای کسب استانداردها است که با تغییر در پلت فرم، بدنه و ... بنا با الزامات قانونی کلاس این خودرو، همانند سازی و اصلاح شده است که با تایید هیات مدیره سایپا اجرایی خواهد شد.
    مدیرعامل شرکت زامیاد در خصوص محصولات سنگین این شرکت بیان کرد: جلسات مستمری در سال جاری با ایویکو به عنوان شریک تجاری شرکت زامیاد برگزار شد که نتایجی را به دنبال داشت و اگر ایویکو به عنوان شریک تجاری شرکت زامیاد به دنبال اخذ سهمی از بازار فروش محصول ایران در بخش سنگین است، نیازمند تعریف دوباره نوع همکاری این شرکت و زامیاد است.
    سرائی درباره صادرات محصولات شرکت زامیاد گفت: یکی از اهداف بلند مدت و استراتژیک شرکت زامیاد توسعه محصول و صادرات آن با استفاده از استراتژی صادراتی گروه خودروسازی سایپا است که با به روز کردن ساختار صنعتی و مشارکت شرکا می توانیم گامی استوار در پیشرفت و توسعه صنعت کشور برداریم.
    وی با اشاره به نقش نمایندگی ها به عنوان یکی از شرکای مهم شرکت زامیاد و رمز یک تجارت موفق بیان کرد: در طول تاریخ بشر، همیشه زمانی یک تجارت شامل توقیق و ثمر دهی می شود که صاحب تجارت همه امکانات را در اختیار داشته باشد؛ حال با نگاه به روشی که در صنعت خوروسازی ما به کار گیری می شود این امکان را نه به تولید کننده و نه به عاملیت فروش می دهد تا تجارتی موفق داشته باشد، از این رو باید با توجه به روز رسانی و حتی تغییر روش ها به سوی آینده گام برداریم.
    مدیر عامل شرکت زامیاد ادامه داد: وظیفه زامیاد به عنوان یکی از شرکا در این تجارت، افزایش تولیدات است که با نگاه به آمار تولید در سال گذشته می توان روند افزایش تولید را در شرکت زامیاد شاهد بود از سوی دیگر در شبکه فروش که نمایندگی های شرکت زامیاد در آن فعالیت می کنند نیازمند تغییر در نگرش و روش ها هستیم که با استفاده از علم روز و همکاری مناسب می توانیم، تجارتی موفق و پر ثمر داشته باشیم.
    همچنین محمود نیک دهقان مدیر ارتباطات شرکت زامیاد، در این هم اندیشی گفت: شرط موفقیت در عرصه تولید، تلاش همه جانبه و رضایت مشتری است که با مشارکت دو سویه امکان پذیر خواهد بود به صورتی که نمایندگان نقش مهمی را در این عرصه ایفا می کنند.
    در ادامه این همایش، حمیدرضا درویش معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد به ارائه آمار فروش در سال جاری اشاره کرد. حمید ترکی مدیر تحقیقات بازار و برنامه ریزی فروش نیز به بیان منشور گاجره(اولین همایش هم اندیشی نمایندگان شرکت زامیاد) پرداخت. در پایان این همایش با تشکیل پنل پرسش و پاسخ با حضور رضا سرائی مدیر عامل شرکت زامیاد، کورش رستمی و بهرام زبرجد اعضای هیات مدیره با نمایندگان شرکت زامیاد به تبادل نظر پرداختند.
    یادآور می شود که دومین همایش هم اندیشی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به همراه نمایندگان سنگین و نیمه سنگین شرکت زامیاد در سالن آراد این شرکت برگزار شد.

    کرمان موتوراکستریم