فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت تردد در برخی از مسیرها به دلیل مداخلات جوی

عصر خودرو- براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در ۲۴ ساعت گذشته تردد در راههای برون شهری در مقایسه با روز قبل از آن ۲.۷ درصد کاهش یافت.

ممنوعیت تردد در برخی از مسیرها به دلیل مداخلات جوی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، در حال حاضر به ‌استثنای راههای بسته شده، بقیه راههای کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

    **ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:
    جاده رامیان- اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان و مسیر جدید استهبان - نی ریز، واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی بسته است.
    همچنین جاده قدیم فسا - داراب، واقع در استان فارس به دلیل آبگرفتگی و راه فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، تا اطلاع بعدی ، بدلیل نبود ایمنی کافی بسته است.
    جاده دارزین- دهبکری، واقع در استان کرمان تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی در این مسیر برای رانندگان وسایل نقلیه بسته شده است.
    در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج - تهران ، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج ، آزادراه ساوه - تهران ، آزادراه قم - تهران، تهران - شهریار، پاکدشت - تهران، آزادراه تهران - قم و آزادراه تهران - ساوه بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.
    براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 75 تردد شمار فعال در راههای برون‌ شهری، در 24 ساعت گذشته سهم وسایل نقلیه سنگین 13.3 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.
    هموطنان می توانند برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه های کشور، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط