فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

۷۰ درصد کرایه اتوبوس‌های درون شهری قم با کارت بلیط پرداخت می‌شود

عصر خودرو- قم - مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه همه اتوبوس‌های درون شهری قم مجهز به سیستم کارت بلیط هستند، گفت: ۷۰ درصد کرایه‌ها به صورت کارتی پرداخت می‌شود.

۷۰ درصد کرایه اتوبوس‌های درون شهری قم با کارت بلیط پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، حسین مؤمنی موحد با اشاره به اینکه مناقصه قرارداد اجرای طرح کارت شهروندی انجام شده است، اظهار کرد: امسال جلسات متعددی با حضور کارشناسان در این راستا برگزار و اکنون شرکت مشخصی تعیین شده است تا پیاده‌سازی سیستم کارت شهروندی یا همان کارت بلیط را دنبال کند.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه نزدیک به 100 درصد ناوگان سازمان مجهز به سیستم کارت بلیط هستند، اضافه کرد: در قرارداد جدید کارت شهروندی پیش بینی شده است که برای اتوبوس، تاکسی، مترو، پارکومتر و دیگر خدمات حوزه حمل و نقل استفاده می‌شود.

    مؤمنی موحد خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر قم از سال 95 تفاوت قابل توجهی را برای کرایه‌های نقدی و کارتی درنظر گرفت که با استفاده از این راهکار توانستیم به شیوه مطلوبی استقبال شهروندان از پرداخت کرایه به صورت کارتی را افزایش دهیم.

    وی ادامه داد: در گذشته 70 درصد کرایه‌ها به صوت نقدی پرداخت می‌شد اما از اواخر سال گذشته 50 درصد شهروندان به صورت نقد و 50 درصد به صورت کارتی پرداخت می‌کنند و در سال جدید نیز 70 درصد کرایه‌ها به صورت کارتی پرداخت می‌شود.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه نزدیک به دو میلیارد تومان برای قرارداد اجرای طرح کارت شهروندی درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: در قالب این قراردادها تعداد باجه‌های فروش و شارژ کارت شهروندی افزایش می‌یابد و تا پایان سال پول نقد از چرخه حمل و نقل خارج می‌شود.

    مؤمنی موحد با تاکید بر اینکه حذف پول نقد از چرخه حمل و نقل برکات و نتایج بسیاری را به دنبال دارد، عنوان کرد: در مجموع هر کاری که در بسترهای الکترونیکی دنبال شود، دارای سرعت بیشتر، امن‌تر و مطلوب‌تر خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو