فونیکسریمکسبهتام

امکان جست‌وجوی پلاک خودروی امداد فنی مجاز از طریق تلفن همراه

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مسافرانی که احیانا به دلایل نقص فنی خودرو در جاده‌ها متوقف می‌شوند، می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ از جانمایی خودروهای امداد خودروی مجاز مطلع شوند.

امکان جست‌وجوی پلاک خودروی امداد فنی مجاز از طریق تلفن همراه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، محمدرضا آقاخانی افزود: با توجه به ابلاغیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به منظور تسهیل در راه‌اندازی سامانه ردیابی وسایل نقلیه امدادی، شرکت‌های امداد خودرو برای تامین سامانه ردیابی می‌توانند علاوه بر GPS از نرم‌افزار ردیابی وسایل نقلیه امدادی از طریق تلفن همراه هوشمند استفاده کنند.

    وی تصرح کرد: امکان ثبت و مشاهده مشخصات خودروهای امدادی و امدادگران دارای مجوز قانونی و اطلاع‌رسانی از طریق تماس با سامانه‌های ارتباطی 141 بر اساس محل استقرار آن‌ها در راه‌ها، از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

    آقاخانی با اشاره به اینکه در استان زنجان چهار شرکت فعال و مجاز امداد خودرو فعالیت دارد، یادآور شد: بر اساس قانون، انجام هرگونه فعالیت در زمینه امداد خودرو در جاده‌ها توسط بخش خصوصی مستلزم اخذ پروانه فعالیت از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مربوطه و رعایت ضوابط مصوب است.

    معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: کاربرانی که در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد دارند در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را ازطریق سامانه پیامگیر 3000990091 اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان جهت بررسی اطلاع دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط