فونیکسریمکسبهتام

حضور کارمندان در محل کار با تأخیر یک ساعته تا ۱۵ مهرماه

ورود سرویس‌ مدارس به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد مانعی ندارد

عصر خودرو- فرماندار تهران گفت: با توزیع برچسب‌های طرح ترافیک در میان سرویس‌ مدارس، این خودروها می‌توانند به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک وارد شوند.

ورود سرویس‌ مدارس به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد مانعی ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه سرویس مدارس که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید یک میلیون و 100 هزار دانش آموز به مدرسه می‌روند و در این راستا پیش بینی می‌شود که 20 درصد این جمعیت از سرویس مدارس استفاده کنند.

    وی افزود: با توزیع برچسب‌های طرح ترافیک در میان سرویس‌ مدارس، این خودروها می‌توانند به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک وارد شوند.

    عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست هم اندیشی و آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران اظهار داشت: امسال با توجه به جمعیت دانش‌آموزی تهران، پیش‌بینی می‌شود 20 درصد دانش‌آموزان که 200 هزار دانش‌آموز هستند، از سرویس مدارس استفاده کنند و برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی و رعایت ایمنی، باید همکاری بهتری در حوزه ساماندهی سرویس مدارس داشته باشیم.
    وی افزود: قرار است هر ماه از رانندگان آزمایش سلامت گرفته شود تا تداوم وجود شروط مشخص شده احراز شود.

    فرماندار تهران اضافه کرد: در بحث ترافیکی استفاده از سرویس‌های مدارس با برچسب مخصوص، موجب می‌شود تا امکان تردد در محدوده طرح ترافیک را داشته باشند.
    فرهادی تصریح کرد: سرویس مدارس از نظر بُعد تربیتی باید مورد توجه قرار گیرد و برای ساماندهی شرایط ، 5 دستگاه باید با یکدیگر تعامل داشته باشند؛ ضمن اینکه در نظر داریم تا نظارت‌ها را از ابتدای سال تحصیلی تا پایان خرداد 97 ادامه دهیم و تعطیل نکنیم.

    وی متذکر شد: اولیای دانش‌آموزانی که نیاز به سرویس دارند، با مراجعه به مدیر مدرسه از خودروهای برچسب دار و رانندگان مورد تأیید استفاده کنند و آموزش و پرورش در قبال سرویس‌های مدارس خارج از سیستم مسئولیتی ندارد.
    فرماندار تهران یادآورشد: با همکاری 5 دستگاه توافق‌نامه‌ای آماده و امضا شد و برای هر دستگاه شرح وظایفی تعیین کردیم که تا پایان سال از آن استفاده کنند.

    فرهادی ابراز داشت: 2 برچسب برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده است که یکی برای خودروهای «ون» و «مینی‌بوس» و دیگری برای «تاکسی‌ها» نصب خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به کثرت دانش‌آموزان نیاز به اقداماتی داشتیم و در این راستا، دولت اجازه داد کارمندان بانک‌ها و سازمان‌ها با یک ساعت تأخیر که به منزله مرخصی است، در محل کار حاضر شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط