فونیکسریمکسبهتام

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بزرگراهی شهید نجفی رستگار در منطقه ۱۵

عصر خودرو- شهردار منطقه ۱۵ از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بزرگراهی شهید نجفی رستگار در بخش تملک و اجرای عملیات عمرانی در این منطقه خبر داد.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بزرگراهی شهید نجفی رستگار در منطقه ۱۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مهندس انارکی محمدی با اعلام مطلب فوق افزود: پروژه بزرگراهی شهید نجفی رستگار به طول 6 کیلومتر از بزرگراه آزادگان شروع و پس از عبور از بزرگراه امام رضا (ع) به بزرگراه شهید شوشتری وصل می شود.

    به گفته وی، عملیات عمرانی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه آزادگان 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات ساخت زیرگذر ، رمپ و لوپ‌ها و اتصال آن به بزرگراه آزادگان تکمیل شده و در مجموع عملیات عمرانی پروژه از بزرگراه آزادگان تا مشیریه 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    مهندس محمدی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه در مسیر شهرک مشیریه حدفاصل خیابان سازمان آب تا بزرگراه امام رضا (ع) نیز 80 درصد است که باقیمانده کار با تأمین نقدینگی و رفع معارضین اجرا می‌شود.

    وی در ادامه تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی در تقاطع بزرگراه امام رضا(ع) شامل پل های رشته‌ای و زیرگذر و رمپ و لوپ‌های اتصال آن به بزرگراه  امام رضا (ع) 88 درصد است که با تملک سه گاراژ باقی مانده عملیات در این نقطه نیز به اتمام می‌رسد.

    شهردار منطقه با اشاره به اینکه این بزرگراه از مسیر املاک مسکونی محلات مشیریه و رضویه عبور می کند افزود: در مجموع 1690معارض شامل 714 معارض ملکی و 976 قطعه زمین در مسیر این پروژه وجود داشت که تاکنون با مالکان732معارض توافق شده است.

    بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 15،  مهندس محمدی در پایان با اشاره به اهمیت پروژه نجفی رستگار از نظر ترافیکی و اجتماعی یادآور شد: این بزرگراه یک پروژه ملی است که علیرغم مشکلات پیش رو در حال اجرا و پیشرفت است و بهره برداری از این پروژه عظیم ملی همانند رینگی در ترافیک جنوب شرق تهران تاثیر خواهد داشت.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط