فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو فرانکفورت (۹)

شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی

عصر خودرو: شرکت تیونینگ آلمانی برابوس قصد دارد با یک مرسدس-AMG S۶۵ کروکی در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت حضور پیدا کند.

شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی
  • 1

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این برند تیونر یک مدل بنام "راکت 900" را به عنوان سریع ترین و قدرتمندترین کروکی چهار نفره در جهان معرفی خواهد کرد.

برابوس کار تیونینگ روی این خودرو را با موتور توربوشارژ V12 شش لیتری S65 شروع کرد.

مهندسان این شرکت فهرست طولانی از تغییرات از جمله افزایش حجم موتور به 6.3 لیتر، نصب یک میل لنگ فولادی را در پیشرانه خودرو اعمال کردند. مصرف خودرو به کلی تغییر کرد، سیستم توربو بزرگتر از همیشه شد و موتور 12 سیلندر خودرو از طریق یک سیستم اگزوز اسپرت مختص برابوس تنفس می‌کند.

این موتور V12 اکنون 900 اسب بخار قدرت و 1499 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما گشتاور خودرو به طور الکترونیکی روی 1199 نیوتن متر محدود شده است. سرعت راکت 900 ظرف 3.9 از صفر به 100 کیومتر در ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت 347 کیلومتر در ساعت برسد.

کیت بدنه کار شده از سوی برابوس روی این خودرو شامل یک اسپویلر(بالچه) جلو برای کاهش لیفت اکسل جلو، ورودی‌های هوای جلو، قاب آینده بغل، بالچه عقب و یک دیفیوزر هوا در عقب است. تمام این متعلقات اضافه شده دست ساز و از فیبرکربن ساخته شده اند تا زیاد به وزن خودرو اضافه نشود. 

برابوس راکت 900 هم اکنون برای فروش در آلمان عرضه شده است. قیمت خودرو هنوز معلوم نیست اما احتمالا برای برابوس سواران چندان نگران کننده نخواهد بود.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط