فونیکسریمکسبهتام

احمدی بافنده مطرح کرد؛

لزوم تزریق ۳۰۰ رام قطار به مترو برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان به تعداد ۳۰۰ رام قطار نیاز است که متاسفانه دولت طی این سال ها در تامین واگن و قطار برای مترو تهران اقدامی انجام نداده است.

لزوم تزریق ۳۰۰ رام قطار به مترو برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار داشت: با توجه به اینکه میزان تردد مسافر در نیمه جنوبی خط 3 بیش از نیمه شمالی آن است و همچنین خط 4 و خط 2، دروازه‌های ورودی شرق و غرب مترو پایتخت هستند که بار مسافری زیادی دارند، بر همین اساس ضرورت دارد تا تدابیری برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها اندیشیده شود.

    وی با بیان اینکه سرفاصله حرکت قطارها در خط 4 مترو  4 دقیقه است، به  طوری که تعداد مسافران در این خط از 500 هزار نفر به بیش از 800 هزار نفر رسیده است، تاکید کرد: با ازدحام جمعیت مسافران و تردد در ایستگاه‌های مترو در برخی از روزهای سال و به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان نسبت به اعزام قطار فوق العاده اقدام می کنیم.

    احمدی بافنده اضافه کرد: برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان به تعداد 300 رام قطار نیاز است که متاسفانه دولت طی این سال ها در تامین واگن و قطار برای مترو تهران اقدامی انجام نداده است، همچنین با توجه به موضوع نوسازی قطارها، روزانه بیش از 100 دستگاه قطار برای خدمت رسانی در اختیار تمام خطوط مترو قرار می گیرد.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه براساس زمان بندی پیش بینی شده تعمیرات و اورهال قطارها به صورت دوره ای انجام می شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه خط 5، قدیمی ترین خط مترو تهران است و در حال حاضر بهسازی زیرساخت ها و تجهیزات آن در حال انجام است که  امیدواریم با تزریق واگن های جدید و افزایش ظرفیت جابجایی در این خط به کاهش بار ترافیکی اتوبان تهران-کرج کمک کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو