فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو فرانکفورت (۴)

"اسمارت" تصاویر یک کانسپت الکتریکی خودران را منتشر کرد

عصر خودرو- برند "اسمارت" شرکت دایملر که در ساخت خودروهای کوچک شهری تبحر دارد، تصاویر تبلیغاتی از یک کانسپت جدید را در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو فرانکفورت منتشر کرد.

"اسمارت" تصاویر یک کانسپت الکتریکی خودران را منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، تبلیغات این کانسپت جدید در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت اسمارت در روزهای اخیر منتشر شده اند. این شرکت اطلاعات بسیار کمی درباره این کانسپت اعلام کرده ولی در زیرنویس تصاویر نوشته است: آینده از اینجا شروع می‌شود: بینش هوشمندانه به حمل و نقل شهری برای فردا.

    در بیانیه قبلی که از این شرکت منتشر شده بود، آمده بود این خودرو اولین محصول دایملر که به طور کامل از استراتژی جامع این شرکت موسوم به CASE تبعیت می‌کند. CASE مخفف حروف اول کلمات انگلیسی Connected’, ‘Autonomous’, ‘Shared& ‘Electric’  به معنی متصل، خودران، مشترک و الکتریکی است.

    دایملر همچنین اعلام کرد که این کانسپت به مدد توسعه سیستماتیک ایده به اشتراک گذاری خودرو، بیشترین بهره وری حمل و نقل شهری را ارائه می‌دهد و ایده حمل و نقل عمومی شهری انعطاف پذیر را محقق خواهد کرد.

    گزارشها حاکی از اینست که این خودرو کاملا الکتریکی، خودران و برای نوعی از سرویس های کرایه خودرو طراحی شده است. این تصویر تبلیغاتی حاکی از اینست که خودرو دارای یک نمایشگر بزرگ دیجیتال در محل جلوپنجره برای نمایش پیامها به دیگر خودروها یا عابران است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم