فونیکسریمکسبهتام

ظرفیت پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک تکمیل شد

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک در روز ۶ شهریور آغاز شده و تمامی ظرفیت ثبت نامی آن با موعد تحویل آبان و آذر ۹۶ تکمیل شده است.

ظرفیت پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک تکمیل شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اعلام این خبر گفت: فروش ساینا اتوماتیک به عنوان ارزان ترین خودرو گیربکس اتوماتیک تولیدی داخل کشور شروع شده و این طرح فروش با تکمیل ظرفیت مواجه شده است.

    وی افزود: تمامی ظرفیت پیش فروش این خودرو در موعد تحویل آبان و آذر 96 تکمیل شده است.

    معاون بازایابی و فروش گروه سایپا با بیان مبلغ پیش پرداختی 17 و 19 میلیون تومانی شرایط ثبت نامی ساینا اتوماتیک گفت: مابقی قیمت خودرو پس از کسر سود مشارکت بر اساس اولویت ثبت نام از مشتریان محترم اخذ خواهد شد.

    وی تاکید کرد: خوشبختانه با توجه به استقبال مناسب از پیش فروش این محصول، سایت اینترنتی گروه سایپا به خوبی ارائه خدمات نموده و ثبت نام کنندگان بدون هیچ وقفه و مشکلی توانسته اند ثبت نام خود را به انجام رسانند.

    تقی زاده اظهار امیدواری کرد: با توجه به استقبال مشتریان و تمهیدات انجام شده در خصوص افزایش تولید این محصول، شرایط پیش فروش با تحویل ماه های پایانی سال ادامه یابد.

    وی در تشریح مشخصات فنی ساینا اتوماتیک افزود: به غیر از گیربکس پر قدرت CVT اروپایی این محصول، فرمان برقی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، استارت دکمه ای تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سنسور پارک و... از دیگر امکانات و تجهیزات رفاهی بوده که در این بخش از بازار خودرو منحصر به فرد است و نصب این امکانات در خودروهای 100-75 میلیون تومانی رایج می باشد.

    معاون بازایابی و فروش گروه سایپا گفت: هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور اقدام به کسب اطلاعات بیشتر کنند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا  با شماره تلفن 096550 پاسخگوی سئوالات مشتریان خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو