فونیکسریمکسبهتام

صادرات اولین محموله تولید خودروهای نیمه سنگین به کشور عراق

عصر خودرو- طی مراسمی اولین محموله از تولیدات خودرو های نیمه سنگین سروش دیزل مبنا در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، مونتاژ شده به کشور عراق و اقلیم کردستان صادر شد.

صادرات اولین محموله تولید خودروهای نیمه سنگین به کشور عراق
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا ، در این مراسم صدرالدین موسوی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم در سخنانی، گفت:جای بسی خشنودی است که این شرکت در مدت کوتاهی که از سال 94 کار خود را آغاز نموده است توانسته 2200 دستگاه از انواع کامیونت ها را تولید و مونتاژ نماید و در اولین مرحله قصد صادرات 500 دستگاه را نیز در برنامه کاری خود قرار دهد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار امسال که بنام اقتصاد مقاومتی،تولید-اشتغال نامگذاری شده است گفت:یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، خصوصی سازی و کاهش تصدی گری دولت و رسیدن به این مرحله که دولت بعنوان پشتوانه تولید جایگاه خود را ایجاد کند بوده که در این میان  تولید و اشتغال نیز در کنار یکدیگر بسط و گسترش خواهند یافت.

    وی تاکید کرد: توجه به شرکت های دانش بنیان از بدو تاسیس تا حمایت از شرکت های موجود نیز یکی دیگر از مواردی دانست که در اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت می باشد.

    به گفته وی؛ بیش از 50 دشرکت دانش بنیان در این استان حضور دارند که کارآفرینی خوبی هم به همین واسطه ایجاد شده است.
    وی با بیان اینکه نباید کیفیت را فدای کمیت کرد، گفت: چرا که اغلب آسیب های وارد شده به بخش تولید و صادرات صنایع داخلی ما از این نقطه بوده است که امیدوارند این شرکت با کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش خوب از این آفت بدور باشد.
    در ابتدای این مراسم طاهری مدیر عامل شرکت سروش دیزل مبنی ضمن ارائه گزارشی از روند تولیدات شرکت ، گفت: در فاز اول قرار است 500 دستگاه به ارزش 17 میلیون دلار صادرات داشته باشیم که امروز این کار با صادرات 15 دستگاه آغاز و تا پایان سال نیز 485 دستگاه دیگر در سروش دیزل مبنا تولید و مونتاژ و به کردستان کشور عراق، صادر خواهد شد.

    وی ارزش هر دستگاه خودرو را 35 هزار دلار ذکر کرد. این خودرو ها شامل خودروی خدمات شهری، اعم از خودروهای جارویی و خودرو های نیمه سنگین می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو