فونیکسریمکسبهتام

تدبیر و امید برای تولید و اشتغال؛

آغاز بهره برداری از ۳۰ پروژه در بخش حمل و نقل جاده ای همزمان با هفته دولت

عصر خودرو- به مناسبت هفته دولت ۳۰ پروژه خدماتی، سوخت رسانی، غرفه های تجاری و بهداشتی با سرمایه گذاری ۸۴ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال بخش خصوصی، به بهره برداری می رسد.

آغاز بهره برداری از ۳۰ پروژه در بخش حمل و نقل جاده ای همزمان با هفته دولت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرده همزمان با هفته دولت این پروژه ها در 11 استان کشور توسط بخش خصوصی از دوم تا هشتم شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

    از این 30 پروژه، سه پروژه جایگاه سوخت و مجتمع خدماتی بین راهی در استان آذربایجان شرقی، 3 مجتمع رفاهی در استان خراسان رضوی ، 8مجتمع خدماتی و جایگاه سوخت در محورهای استان خوزستان و 3 مجموع رفاهی دیگر در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.
    همچنین همزمان با هفت دولت 2 مجتمع رفاهی و خدماتی در استان کردستان ، یک مجتمع رفاهی در محور کهنوج - بندرعباس در استان کرمان، یک مجتمع دیگر در محور رشت - فومن در استان گیلان و یک مجتمع خدماتی در محور آزادشهر - مینو دشت در استان گلستان افتتاح می شود.
    در هفته دولت یک مجتمع رفاهی در مسیر جاسک - کنارک، یگ جایگاه عرضه سوخت، رستوران، نمازخانه ، تعمیرگاه و غرف تجاری در مسیر خرم آباد - کوهدشت در استان لرستان و 6 مجتمع رفاهی و خدماتی دیگر در محورهای های همدان - قزوین ، آزادراه همدان - ساوه ، ملایر - همدان ، نهاوند - کنگاور ، نهاوند - کنگاور و نهاوند - کمربندی کنگاور در استان همدان به بهره برداری می رسد.
    سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای اعلام کرده در مجموع برای آماده سازی این مجتمع های رفاهی و خدماتی در 30 محور برون شهری توسط بخش خصوصی بیش از 84 میلیارد و 285 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.
    هرسال بیش از 16 هزار نفر بر اثر حوادث رانندگی در راه های کشور( محورهای درون و برون شهری ) جان خود را از دست می دهند و وجود مجمتع های رفاهی و خدماتی در محورهای برون شهری سبب می شود که رانندگان با توقف در این مجتمع های رفاهی و خدماتی و استراحت کامل به مسیرهای خود ادامه دهند و این مساله در کاهش حوادث رانندگی و ارتقا ایمنی در محورهای برون شهری کشور بسیار تاثیرگذار است.
    بر اساس این گزارش، هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور است. این هفته به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت محمد علی رجایی رییس جمهوری وقت و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو