فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/ ۲۳ مرداد ۹۶

منفی خودرویی ها، باز هم در نیمه دوم بازار

عصر خودرو- گروه خودرو که معاملات متعادل و سبزی را شروع کرده بود طبق روال اخیر خود، در نیمه دوم بازار عرضه ها افزایش یافت و شاهد عقب نشینی و سرخپوشی گروه بودیم.

منفی خودرویی ها، باز هم در نیمه دوم بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، امروز دوشنبه 23 مردادماه 96، شاخص کل گروه خودرو با افت 84.70 واحدی در مدار 18 هزار و 52 واحد قرار گرفت.
    در این روز سهامداران تعداد 49.8 میلیون اوراق بهادار خودرویی به ارزش معاملاتی 7.6 میلیارد تومان در 5 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
    طی معاملات روز جاری، گروه همچنان با معاملات فرسایشی رو به رو بود، در این بین معاملات مثبت و صف خرید نمادهای  خاهن، خپویش وخموتور نمایان بود، نماد خفنر نیز در آستانه صف خرید به کار خود پایان داد.
    در طرف مقابل سه نماد خلنت، ختراک و خمحرکه با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات گروه نشستند و دو نماد خلنت و ختراک صف فروش بودند.
    امروز، نماد خودرو در حاشیه 1 درصد منفی و قیمت پایانی 2,443 ریال به کار خود پایان داد، خپارس و خزامیا نیز معادل 1 درصد افت کردند.
    از طرفی دو نماد خاذین و خاور حوالی صفر منفی در قیتهای پایانی 955 و 738 ریال قرار گرفتند، مابقی نمادها نیز همگی متعادل منفی یا مثبت بودند.
    به این ترتیب، امروز نیز  شاهد سردی معاملات گروه خودرو در غیاب خساپا بودیم و تا زمانی که این نماد لیدر به گردونه معاملات بازنگردد، گروه به معاملات کم عمق خود ادامه خواهد داد.

    نویسنده: معصومه فرشادفر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط