فونیکسریمکسبهتام

روابط عمومی رنو اعلام کرد:

قرارداد سرمایه گذاری مشترک رنو در ایران با ایدرو و شرکت پرتو نگین ناصح امضا شد

عصر خودرو- روابط عمومی رنودر بیانیه ای اعلام کرد: قرارداد سرمایه گذاری مشترک رنو در ایران با ایدرو و شرکت پرتو نگین ناصح امضا شد. در این سرمایه گذاری مشترک رنو اکثریت سهم را خواهد داشت و مدیریت این جوینت ونچر در دور اول با رنو خواهد بود.

قرارداد سرمایه گذاری مشترک رنو در ایران با ایدرو و شرکت پرتو نگین ناصح امضا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، در این قرارداد تاسیس یک مرکز مهندسی و خرید برای کمک به توانمندسازی قطعه سازان داخلی دیده شده است. تولید محصولات جدید رنو در کارخانه بن رو صورت خواهد گرفت. با تولید سیمبل جدید و داستر جدید در این کارخانه، 150 هزار دستگاه به ظرفیت تولید رنو در ایران اضافه شده و با توجه به ظرفیت فعلی، به 350 هزار دستگاه در سال می رسد. مطابق این قرارداد در کنار شبکه نگین خودرو، رنو شبکه مستقل فروش و خدمات پس از فروش خود را خواهد داشت.
    همکاری های رنو با شرکای قدیمی خود ایران خودرو و سایپا فارغ از قراداد جدید همچنان ادامه خواهد داشت، و سه خودروساز به تولید مشترک تندر، تندر پیکاپ، ساندرو و ساندرواستپ وی ادامه خواهند داد.
    مفتخریم که امضا قراردادی استثنایی را با ایدرو و گروه نگین اعلام می کنیم در یکی از استراتژیک ترین کشورها برای رنو یعنی ایران در دنیای رنو ایران شناخته شده است به خاطر پتانسیل های خوب صنعتی، زیرساختهای خودروسازی  نیروی انسانی توانمند شرایط ژئوپولیتیک استثنایی و همینطور ایران به خاطر فرهنگ غنی اش در کشور فرانسه شناخته می شود.
    این توافقی استثنایی است در تاریخ صنعت خودرو ایران به جهت سرمایه گذاری انتقال تکنولوژی داخلی سازی و پرورش استعدادهای ایرانی، ایجاد مرکز مهندسی و خرید تولید خودروهای به روز و صادرات به بیان دیگر توسعه زنجیره کامل ارزش در ایران رنو با حضور بدون وقفه در ایران از سال 2004 تعهد خود را ثابت کرده است.
    امضای این قرار داد تعهد و خواست قوی ما را برای حضور بلند مدت در ایران تایید می کند، به عنوان شریک استراتژیک صنعت خودرو ایران خوشحالیم که این سرمایه گذاری مشترک را با دو شریک قابل اعتماد خود ایدرو به عنوان نماینده دولت و گروه نگین به عنوار نماینده بخش خصوصی انجام میدهیم همکاری ما با دو شریک قدیمی خود ایران خودرو و سایپا همچنان ادامه خواهد داشت و در آینده گسترش خواهد یافت
    امضا این قرارداد قدمی رو به جلو و بلند برای همکاری مستمر میان ایران و رنو است و ارزشهای مشترکی برای طرفین خواهد داشت.
    تیری بلوره
    قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه خودروسازی رنو

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو