فونیکسریمکسبهتام

بابایی خبر داد:

ازسرگیری شماره‌گذاری وانت پیکان در آینده نزدیک

عصر خودرو : قائم مقام فروش ایران خودرو از آغاز مجدد شماره‌گذاری خودرو وانت پیکان (باردو) در آینده خبر داد.

ازسرگیری شماره‌گذاری وانت پیکان در آینده نزدیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵:۲۶

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، عبدلله بابایی امروز در خصوص زمان آغاز مجدد شماره گذاری وانت پیکان اظهار کرد: موسسه استاندارد تعدادی از تاییدیه های استانداردهای وانت پیکان را صادر کرده و قرار است در آینده شماره گذاری این خودرو مجددا آغاز شود.
    وی همچنین درخصوص این که با توجه به نظرات مشتریان، تولید کدام یک از محصولات این شرکت بیشترین کاهش را داشته است، خاطرنشان کرد: ما در خودرو روآ با وجود ارتقای کیفیت نسبت به قیمت آن، بیشترین کاهش تولید را داشتیم؛ زیرا از آن سو نیز مشتریان با توجه به رویدادهایی همچون بحث عدم شماره گذاری خودرو، تقاضای کمتری برای این محصول داشته اند.
    بابایی همچنین با اشاره به ورود خودروهای جدیدی همچون رانا و دنا به سبد محصولات این شرکت در آینده تصریح کرد: ایران خودرو همواره تقاضای بازار و همچنین سلایق مشتریان را رصد کرده و همواره نسبت به تغییر سبد محصولات تولیدی درجهت ارتقای رضایت مندی مشتریان تلاش می کند.
    سازمان استاندارد از چندی پیش شماره گذاری وانت پیکان محصول ایران خودرو را به دلیل مشکل استانداردی متوقف کرد.
    در همین رابطه بهادر کاظمی ـ معاون نظارت بر اجرای استاندارد موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، تاکید کرده بود که هیچ راهی برای ادامه تولید وانت پیکان وجود ندارد، مگر آنکه اصلاحات لازم بری استانداردسازی آن صورت گرفته یا آنکه مجوز موقت ادامه تولید آن از هیات دولت کسب شود.

    کرمان موتوراکستریم