فونیکسریمکسبهتام

فیات-کرایسلر اعلام کرد

تحول فرهنگی در کارخانه در حال بالابردن کیفیت است

عصر خودرو- فیات کرایسلر مدعی شد که اصلاحاتی که این شرکت بی سروصدا دنبال می‌کند سرانجام نتیجه بخش خواهند بود.

تحول فرهنگی در کارخانه در حال بالابردن کیفیت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، این شرکت به خاطر حضور مداوم برندهای در صدر رده بندی های کیفیتی موسسات اعتبارسنجی همچون JD پاور و کانسومرریپورت معروف است.
    فیات-کرایسلر در سال 2014 رئیس بخش کیفیت خود را به دلیل ابراز نگرانی مسئولان فدرال آمریکا درباره فراخوان خودروهای این شرکت تغییر داد. اختلافات فیات-کرایسلر با سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا در سال 2015 بالا گرفت و دو مورد جریمه به مبلغ دهها میلیون دلار علیه فیات وضع شد.
    اسکات گاربردینگ، رئیس کنونی بخش کیفیت فیات-کرایسلر اخیرا در یک سمینار گفت: امروز ما در جایگاه بسیار بهتری نسبت به هفت سال قبل قرار داریم، زمانی که تنها افراد کمی به ما اطمینان داشتند. 
    گاربردینگ گفت: این تغییر نیازمند یک "تحول فرهنگی" در کارخانه و نیازمند ارتباط بیشتری بین مدیریت، کارگران خط مونتاژ و مشتریان برای شناسایی و حل هرگونه مشکل در ابتدای فرایند تولید است. 
    با توجه به چرخه طولانی تولید چند مدل خودرو، چنین طرحهایی می‌تواند نیازمند سالها تعهد قبل از اینست که تمام برندهای فیات-کرایسلر بتوانند در بررسی کیفیتی آینده بالاتر از سطح متوسط قرار بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط