فونیکسریمکسبهتام

هدیه ویژه مدیران خودرو

صندوق سرمایه گذاری تامین خودرو باشگاه مشتریان مدیران خودرو راه اندازی شد

عصر خودرو- با هدف ایجاد بستر مناسب جهت امکان سرمایه گذاری خرد و کلان، صندوق سرمایه گذاری تامین خودرو باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو و ارائه خدمات متمایز به مشتریان گرامی راه اندازی شد.

صندوق سرمایه گذاری تامین خودرو باشگاه مشتریان مدیران خودرو راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در این خصوص مهندس شریعت رییس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو با بیان  مزایای سرمایه گذاری در این صندوق گفت: هر شخصی با هر مقدار سرمایه می تواند در این صندوق عضو شود و ضمن بهره مندی از امتیازات و خدمات  خاص ارائه شده از بالاترین سود سپرده بانکی (که در حال حاضر 14.75 درصد می باشد) به صورت روز شمار برخوردار شود .

     شریعت در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهمنامه شرکت مدیران خودرو با بانک صادرات جهت ایجاد و پشتیبانی از صندوق سرمایه گذاری تامین خودرو ، به تضمین باز پرداخت اصل پول و سود تعلق گرفته به سرمایه گذاران محترم توسط بانک صادرات و شرکت مدیران خودرو تاکید کرد.

    در ادامه یوسفیان، معاون اعتباری بانک صادرات، ضمن بیان اینکه  ارسال کارت بانکی شتابی از طریق بانک صادرات  به آدرس مشتریان خواهد بود گفت: تمامی دریافت و پرداختها در صندوق سرمایه گذاری تامین خودرو که یک حساب بانکی است از طریق کارت های بانکی ارسال شده  خواهد بود که تمامی قابلیت های کارتهای شتابی اعم از دریافت نقدی از تمامی درگاههای بانکی(اینترنت بانک ، موبایل بانک ، تلفن بانک ، خود پردازها ، شعب بانک صادرات و غیره)؛ انتقال کارت به کارت ، انتقال کارت به حسابهای دیگران و پرداخت وجه مربوط به خرید کالا و غیره را دارد.
    دارندگان کارت و مشارکت کنندگان در این طرح بر حسب میزان سپرده و امتیازات مکتسب از تسهیلات ویژه مدیران خودرو در شرایط خرید و دریافت خدمات خودرویی و سایر برنامه های ویژه مرتبط با باشگاه مشتریان مدیران خودرو برخوردار می باشند که جزئیات مربوط در اطلاعیه های بعدی شرکت مدیران خودرو اعلام می گردد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو