فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام سایپاکاشان:

قطعه سازان هم به کاشان می روند

عصر خودرو : با برنامه ریزی های صورت گرفته در فاز دوم توسعه شرکت خودروسازی سایپاکاشان، واحدهای قطعه سازی نیز در این شهرستان مستقر خواهد شد.

قطعه سازان هم به کاشان می روند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰:۱۴

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از موج، محمدرضا شیخ عطار عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپا کاشان، با بیان این مطلب گفت: هم اکنون خطوط تولید قطعات بدنه در داخل مجموعه راه اندازی شده و در مرحله بعد تلاش خواهیم کرد تا واحدهای تولیدی قطعات حجیم را که انتقال آن از دیگر نقاط کشور با دشواری هایی همراه بوده و هزینه بر است در کنار مجموعه ایجاد کنیم.
    وی که در حاشیه بازدید خبرنگاران رسانه های جمعی کشور از این شرکت خودروسازی و در یک نشست خبری سخن می گفت، اظهار داشت: در آینده نزدیک نیز احداث سالن های پرس برای تولید قطعات پرسی بدنه و همچنین قطعات پلیمری و رنگ و پلاستیک در دستور کار قرار دارد.
    قائم مقام سایپاکاشان ادامه داد: این مجموعه در سال جاری تولید 150 هزار دستگاه خودرو را محقق خواهد کرد و در شش ماهه نخست امسال نیز توانسته ایم تولید بیش از 62 هزار دستگاه انواع خودرو را به سرانجام برسانیم.
    به گفته شیخ عطار در شش ماهه ابتدای امسال 14 هزار و500 دستگاه خودرو \\\\\\\\\\"تیبا\\\\\\\\\\" و مابقی تولیدات به انواع محصولات خانواده اصلی سایپا(ایکس100) اختصاص داشته است.
    وی با اشاره به اینکه سایپاکاشان با دارا بودن خطوط تولید منعطف و منحصر به فرد در کشور قابلیت تولید همزمان چند مدل خودرو سواری را دارد، متذکر شد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته طی سال جاری 60هزار دستگاه خودرو \\\\\\\\\\"تیبا\\\\\\\\\\" و 90 هزار دستگاه انواع پراید در این مجموعه تولید و عرضه خواهد شد.
    به گفته قائم مقام سایپاکاشان، تاکنون بالغ بر پنج هزار موقعیت شغلی در مجموعه سایپا کاشان ایجاد شده که از این تعداد سه هزار و 100 نفر به صورت مستقیم و حدود دو هزار نفر نیز در بخش خصوصی تحت عنوان واحدهای پیمانکاری و خدمات جانبی مشغول به فعالیت هستند.

    کرمان موتوراکستریم