فونیکسریمکسبهتام

سفر لامبورگینی به دل جاده های رومانی +تصاویر

عصر خودرو- وقتی در میانه تابستان در اروپا باشید و شش دستگاه لامبورگینی هوراکان را در اختیار داشته باشید، تنها یک کار باید انجام داد و آن اینست که برای رانندگی به دل یکی از بهترین جاده‌های جهان بزنید.

سفر لامبورگینی به دل جاده های رومانی +تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، اگرچه اطلاق بهترین جاده جهان کمی محل بحث است، اما جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می، مجریان سابق برنامه تخت گاز این جاده را بهترین جاده جهان عنوان کردند. آنها پیشتر جاده استلویو در ایتالیا را بهترین جاده میدانستند اما بعدا نظرشان تغییر کرد و این جاده در شهر توریستی ترانسیلوانیا رومانی را بهترین جاده جهان عنوان کردند.

لامبورگینی اخیرا شش دستگاه از مدل هوراکان را به یک سفر به این منطقه برده است. هر شش دستگاه این خودروها دیفرانسیل عقب هستند به طوریکه شامل مدل های هوراکان RWD و هوراکان RWD اسپایدر و هوراکان پرفورمنس می‌شوند.

جاده ترانسفاگاراسان در سالهای 1970 تا 1974 در دوران دیکتاتوری نیکلا چائوشسکو ساخته شده است. وی به دنبال مسیر راحتی بود که در صورت حمله شوروی سابق، سربازان رومانیایی به سرعت از کوههای این منطقه بگذرند. این مسیر فقط در ماههای ژوئیه تا سپتامبر باز است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط