فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۶ (۲۹)

هدایای ویژه نگین خودرو برای نمایشگاه خودرو شیراز

عصر خودرو- نگین خودرو برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه فعالیت‌های خود به‌عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران دارد و حضور در نمایشگاه‌ها یکی از مهم‌ترین آن‌ها است.

هدایای ویژه نگین خودرو برای نمایشگاه خودرو شیراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، با این رویکرد، نگین خودرو در نمایشگاه‌های اصلی خودرو کشور حضور پررنگی دارد و در شیراز نیز در غرفه‌ای بزرگ، محصولات خود را به نمایش گذاشته بود. در زمینه حضور نگین خودرو در این نمایشگاه و برنامه‌های رنو برای نمایشگاه خودرو شیراز با نانی کریمی، سرپرست نمایشگاه شیراز به گفت و گو نشستیم.
    وی در آغاز گفت و گو با اشاره به محصولات عرضه شده رنو در این نمایشگاه گفت:"ما به‌عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، طیف کامل محصولاتمان را در این نمایشگاه عرضه کرده‌ایم که شامل خودروهای اقتصادی داستر و سیمبل و محصولات جدید رنو شامل تلیسمان و کولئوس است. در این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم با توجه به وسعت بیش از 600 متری غرفه نگین خودرو، علاوه بر تنوع مدل‌ها، تنوع تیپ محصولات را هم عرضه کنیم و به این ترتیب مشتریان می‌توانند بهترین گزینه را از میان محصولات رنو انتخاب کنند."
    وی تاکید کرد:"نمایشگاه شیراز و به‌طورکلی بازار شیراز برای ما بازار بسیار مهمی است چراکه شیراز همواره پس از تهران در میان برترین بازارهای رنو بوده است و به همین دلیل تلاش کرده‌ایم به بهترین نحو در نمایشگاه خودرو شیراز حاضر شویم."
    وی در مورد پیشنهادات ویژه رنو برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه خودرو شیراز گفت:"ما برای خریداران در جریان نمایشگاه خودرو شیراز تخفیف ویژه‌ای بین 1 تا 1.5درصد در مدل های مختلف در نظر گرفته‌ایم که این مسئله در کنار شرایط فروش مناسب نگین خودرو برای خودروهای متنوع باعث شده است خریداران در روز نخست استقبال بی‌نظیری از محصولات رنو داشته باشند به‌گونه‌ای که علاوه بر حجم بالای بازدید، فروش مناسبی را نیز شاهد هستیم."
    وی در مورد محبوب‌ترین خودروهای رنو در نمایشگاه شیراز گفت:"با توجه به آنکه محصولات رنو در بازه‌های قیمتی و کلاس‌های مختلف عرضه می‌شوند همه آن‌ها مورد توجهه قرار گرفتند. داستر به‌عنوان یک کراس‌اوور اقتصادی و توانمند مورد توجه است. سیمبل را به‌عنوان یک سدان اقتصادی اروپایی داریم که خریداران بازه قیمتی 60 تا 80 میلیون تومانی را جلب می کند. از سوی دیگر محصولات جدید رنو شامل تلیسمان و کولئوس هم بسیار مورد توجه هستند."
    وی در مورد بازدید از نمایشگاه در روز اول گفت:"ما با توجه به آمار فروشمان در شیراز و بررسی‌هایی که انجام داده بودیم می‌دانستیم میزان بازدید از نمایشگاه خودرو در شیراز بالا خواهد بود. در شیراز علاقه به خودرو بسیار بالا است و محصولات رنو هم همواره مورد توجه بوده‌اند و به‌ویژه با فعالیت‌های انجام گرفته توسط شعب ما شاهد جلب توجه عمومی به محصولات رنو هستیم. به این ترتیب حضور گسترده علاقه‌مندان در نمایشگاه خودرو شیراز قابل پیش‌بینی بود و حجم بازدید در روز نخست هم پیش‌بینی‌های ما را تایید کرد. با توجه به حجم بازدید از نمایشگاه خودرو شیراز در روز نخست می‌توان پیش‌بینی کرد در روزهای آینده میزان بازدید بسیار بیشتر باشد و به‌ویژه در پایان هفته شاهد اوج حضور علاقه‌مندان خواهیم بود."
    کریمی در پایان گفت:"زیرساخت‌های نمایشگاه خودرو شیراز برای چنین نمایشگاهی مناسب است اما در زمینه تهویه هوا مشکلاتی وجود دارد که در هوای گرم شیراز کار غرفه‌داران و بازدیدکنندگان را دشوار می کند و امیدواریم این مشکل برطرف شود."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو