فونیکسریمکسبهتام

خودروی لوکس برقی که از فراری هم سریع تر است

عصر خودرو- شرکت Lucid Motors از تولید یک خودروی برقی پرسرعت به نام Alpha Speed Car خبر داده که می تواند با سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

خودروی لوکس برقی که از فراری هم سریع تر است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، خودروی مذکور سریع تر از پیشرفته ترین مدل خودروی فراری یعنی LaFerrari حرکت می کند و نکته مهم در این میان برقی بودن خودروی یاد شده است.

    خودروی یاد شده در آزمایش های بعدی توانست برخی محدودیت های نرم افزاری را هم پشت سربگذارد و رکورد 378 کیلومتر در ساعت را هم ثبت کند. شرکت سازنده می گوید در تلاش است تا سرعت حرکت خودروی یاد شده را باز هم افزایش دهد و رکورد بهتری را به ثبت برساند.

    قرار است موتور مدل نهایی این خودرو 1000 اسب بخار قدرت داشته باشد و بعد از یک بار شارژ کردن باتری های این خودرو طی کردن مسافتی 643 کیلومتری با استفاده از آن ممکن باشد. قرار است دو مدل دیگر از این خودرو هم عرضه شود که ارزان قیمت تر بوده و بعد از هر بار شارژ باتری می توانند به ترتیب حدود 500 و 380 کیلومتر را بپیمایند.

    عرضه عمومی این خودروهای برقی به بازار از سال 2019 اغاز می شود. قیمت ساده ترین مدل این خودروها 60 هزار دلار است. اما قیمت مدل های دیگر هنوز اعلام نشده است. قرار است در سال 2019 ده هزار خودرو از این نوع و در سال بعد 50 هزار واحد از آن تولید شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط