فونیکسریمکسبهتام

توسط شرکت مدیاموتورز صورت پذیرفت؛

رونمایی از ۲ نرم افزار جدید خودرویی

عصر خودرو- همایش سالیانه عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیاموتورز در سال جاری، رنگ و بویی فناورانه داشت و طی آن از دو نرم افزار کاربردی ویژه مشتریان و عاملیت ها رونمایی شد که مورد توجه حاضرین و اصحاب رسانه قرار گرفت.

رونمایی از ۲ نرم افزار جدید خودرویی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مهندس محمودنیا مدیر فناوری اطلاعات شرکت مدیاموتورز در این مراسم، مدیا موتورز را به عنوان مجموعه ای پیشرو در استفاده از فناوری های نوین در حوزه خودرو معرفی کرد و افزود: مفتخر هستیم که این شرکت با راه اندازی نرم افزار پذیرش پرتابل در محل عاملیت های خدمات پس از فروش، گام دیگری را در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان بر می دارد. با استفاده از این ابزار ضمن افزایش در سرعت پذیرش، کیفیت ثبت صحیح اطلاعات نیز افزایش خواهد یافت.
    وی در ادامه با اشاره به رونمایی از نرم افزار واقعیت افزوده مدیاموتورز و ویژگی های آن، خاطرنشان کرد: این نرم افزار اولین ابزار تکنولوژی AR در صنعت خودروی کشور به شمار می رود و خوشحالیم که امروز این دستاورد مهم را در شرکت مدیاموتورز شاهد هستیم. کمک شایان به مشتریان در راستای آشنایی و استفاده هرچه بهتر از آپشن ها و امکانات خودرو و همچنین خطاهای احتمالی خودروها از اهداف اصلی و ویژگی های مهم این نرم افزار است.
    محمود نیا افزود: سهولت در استفاده از این نرم افزار از جمله ویژگی های مهم آن است، گاها بسیاری از افراد را شاهد هستیم که با امکانات و آپشن های خودروی مورد استفاده خود به صورت کامل آشنایی ندارند اما مدیاموتورز برای مشتریان خود، این مساله را حل کرده است.
    مدیر فناوری اطلاعات شرکت مدیاموتورز ابراز کرد: این نرم افزار در قالب اپلیکیشن موبایل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. درخواست امداد، پیگیری اخبار ، استعلام پذیرشها ، اطلاعات عاملیت ها و... از سایر قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود. در حال حاضر این نرم افزار روزهای آخر فاز تست را سپری می نماید و در روزهای آینده در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو