فونیکسریمکسبهتام

نجفی منش عنوان کرد:

رشد صنعتی و اقتصادی در پی رشد ۹ درصدی تولید خودرو

عصر خودرو- عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن و قطعه سازان خودرو از رشد ۹ درصدی تولید خودرو طی سال جاری در کشور خبر داد.

رشد صنعتی و اقتصادی در پی رشد ۹ درصدی تولید خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سنا، محمدرضا نجفی منش، عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن و قطعه سازان خودرو با اعلام این خبر، گفت: این رشد می‌تواند نویدبخش تحقق رشد صنعتی و در نهایت رشد اقتصادی کشور باشد.

    وی همچنین عامل اصلی گرایش مردم به خودروهای داخلی را بهبود مستمر در فرآیند تولید، عرضه تولیدات جدید، خدمات مطلوب پس از فروش و در نهایت قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه خارجی دانست و اظهار داشت: صنعت خودرو امروز در جهان نقش و جایگاه ویژه ای دارد. به طوریکه این صنعت نه تنها یک عامل اقتصادی موثر بلکه موتور توسعه صنعتی و اقتصادی بسیاری از کشورها به شمار می رود.

    عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن و قطعه سازان خودرو در ادامه افزود: شالوده اصلی تولید پایدار هر مجموعه صنعتی به ویژه صنعت خودروسازی افزایش کیفیت و در نهایت رضایتمندی مشتریان است.

    نجفی منش با بیان اینکه توسعه صنعتی از جمله فرآیندهای توسعه هر جامعه است، اظهار داشت: نقش گروه های خودرو سازی در این عرصه بی بدیل است.

    وی تاکید کرد: شرکت های خودروسازی داخلی همواره باید به بهبود مستمر کیفیت محصولات خود توجه کافی داشته باشند.

    عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن و قطعه سازان خودرو همچنین از برنامه تولید یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو اعم از سواری، اتوبوس، کامیون، وانت و سایر موارد طی سال جاری در کشور خبرداد و گفت: این صنعت محرک صنایع مختلفی مانند فولاد، آهن، آلومینیوم، پلاستیک، شیشه، منسوجات، تراشه های کامپیوتری، لاستیک و موارد مشابه است.

    وی با اشاره به این جمله که بخشی از درآمدهای ملی کشور، مرهون صنعتگران و قطعه‌سازان است بر لزوم حمایت از فعالان این حوزه در کشور تاکید ویژه کرد.

    نجفی منش یادآورشد: صنعت خودرو در فرآیند توسعه اقتصادی – صنعتی، اشتغال افزایی، ارزش افزوده، رشد اقتصادی و مواردی از این دست در هر کشوری بسیار نقش آفرین است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو