فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد

عصر خودرو- گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در خرداد ماه امسال منتشر شد.

جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر این اساس در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی پایین‌تر از 25 میلیون تومان، همه خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل تیبا، ساییا 111، سایپا 131 و سایپا 132 همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، چهار خودروی ساندرو، تندر 90 اتوماتیک پلاس، تندر 90 اتوماتیک و پارس تندر چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    خودروهای تندر 90 پارس خودرو، تندر 90 ایران خودرو، رانا، آریو، پژو 206 صندوق‌دار، پژو 206 و دنا پلاس نیز سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    چهار خودروی نیو ام‌وی‌ام 315، دنا، دانگ‌فنگ اچ 30 و سمند سورن نیز دو ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل پژو 405، پژو پارس، سمند، ساینا و تیبا هاچ‌بک نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    در گروه خودروهای با سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان، خودروی هیوندای آی10 چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. خودروهای آریزو 5، چانگان CS35، برلیانسH330 و جک J5 نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    آریو اتوماتیک نیز دارای دو ستاره کیفی بوده و دو خودروی لیفان X60 و ام‌وی‌ام 550 در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

    اما در گروه‌ خودروهای با سطح قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان، دو خودروی سراتو و هیوندای آی20 دارای چهار ستاره کیفی هستند. خودروی تیگو5 دارای سه ستاره کیفی و جک S5 دارای دو ستاره کیفی است.

    در گروه‌ خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از 100 میلیون تومان نیز دو خودروی نیومزدا 3 و سوزوکی گراند ویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو