فونیکسریمکسبهتام

با حضور بزرگترین تولید کننده لیفتراک بازار اروپا رقم می خورد؛

معرفی نماینده انحصاری لینده در ایران

عصر خودرو- شرکت ﻟﯿﻨﺪه برای اولین بار پس از اجرای برجام و لغو تحریم های بین المللی، به بازار لجستیک ایران بازگشت.

معرفی نماینده انحصاری لینده در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، از ابتدای سال جاری این شرکت آلمانی پس از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها، با اعطای مجوز رسمی و انحصاری خود به شرکت آکسون ماشین آرینا دوباره در بازار ایران فعالیت خود را بعد از یک وقفه چند ساله از سر گرفت.
    در همین راستا، این شرکت آلمانی که پیش از این در صنایعی همچون پتروشیمی در ایران فعالیت سرمایه گذاری و اقتصادی خود را از سر گرفته، با اعطای مجوز نمایندگی خود در حوزه صنعت لجستیک و ماشین آلات انبارداری ایران نیز اعلام حضور کرده است.
    در همین راستا، شرکت آکسون ماشین آرینا، با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت لینده طی مراسمی در تاریخ هشتم تیرماه 1396 به مناسبت افتتاحیه برند لینده در ایران با مدیرانی از صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، فولاد و صنایع وابسته، خودروسازی، داروسازی و شرکت¬های پخش دیدار و گفتگو خواهند کرد.
    در این مراسم مدیران شرکت آلمانی لینده پیرامون ﻟﺰوم ارﺗﺒﺎط ﮐﺸﻮرﻫﺎیی از جمله ﻓﺮاﻧﺴﻪ و آﻟﻤﺎن ﺑﻌﺪ از ﺑﺮداﺷﺘﻪﺷﺪن ﺗﺤﺮیم ها سخنرانی خواهند کرد و ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪای از ﻟﯿﻨﺪه و ﺣﻀﻮر این ﺑﺮﻧﺪ آلمانی در اﯾﺮان ارایه خواهند کرد.
    همچنین بیان اﺳﺘﺮاﺗﮋی های ﺑﻬﺒﻮد ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﻟﯿﻨﺪه از دیگر محورهای سخنرانی های مدیران ارشد این شرکت خارجی خواهد بود و در پایان نیز ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻟﯿﻨﺪه و ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻧﺒﺎرداری ﻧﻮﯾﻦ به حاضرین در این مراسم ﻣﻌﺮﻓﯽ خواهد شد.
    آقای مومنین ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ گروه شرکت های ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ و آقای ترکی پور ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﺷﺮﮐﺖ آﮐﺴﻮن ﻣﺎﺷﯿﻦ آرﯾﻨﺎ از دیگر سخنرانان این مراسم خواهند بود. علاوه بر این، مطالبی در خصوص ﻟ ﺴﺘﯿﮏ و روش هایﻧﻮﯾﻦ اﻧﺒﺎرداری توسط مدیر فروش بخش خاورمیانه لینده ارایه خواهد شد.
    در ادامه این مراسم، ﺑﺎزدﯾﺪی از ﻟﯿﻔﺘﺮاک ها و دﺳﺘﮕﺎه های ﻣﻮﺟﻮد در ﺳﺎﻟﻦ به عمل خواهد آمد و در پایان، مدیران شرکت لینده به همراه مدیرانی از نماینده ایرانی این شرکت آلمانی، طی یک کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی پرسش های خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهند بود.
    شایان ذکر است این اولین حضور شرکت لینده در صنعت لجستیک و انبارداری پس از برجام و لغو تحریم ها در ایران است.
    گفتنی است، شرکت لینده(Linde) در سال 1904 میلادی توسط آقای کارل ون لینده تاسیس گردید. در سال 1955 سیستم هیدرواستاتیک توسط این شرکت اختراع و در سال 1960 اولین لیفتراک با استفاده از سیستم هیدرواستاتیک تولید شد. اولین لیفتراک برقی این شرکت نیز در سال 1971 به بازار معرفی شد.
    شرکت لینده آلمان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه لیفتراک و تجهیزات انباری در جهان به شمار می رود که بیشترین سهم بازار اروپا را در اختیار دارد. لینده هم اکنون با حدود 700 مرکز فروش و خدمات پس از فروش در بیش از 100 کشور دنیا حضور دارد. خطوط تولید و مونتاژ این کارخانه در کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه، جمهوری چک، آمریکا و چین مستقر هستند. لینده با داشتن طیف وسیعی از محصولات مرتبط با انتقال مواد از قبیل لیفتراک های دیزل، برقی، گاز سوز(LPG و CNG) و تجهیزات انباری مانند پالت تراک، پالت استاکر، ریچ تراک، دستگاههای راهروباریک (VNA) و ... توانسته شعار خود را که همانا ارایه بهترین راه حل به مشتری است، به بهترین شکل ممکن محقق سازد.
    لازم به ذکر است، آکسون ماشین آرینا متعلق به گروه سرمایه گذاری مومنین نیز در سال 1392 فعالیت خود را در زمینه ماشین آلات و تجهیزات انتقال مواد آغاز کرده است. در ابتدا این گروه در قالب شرکت آرمان موتور کویر با اخذ نمایندگی شرکت Tailift تایوان، محصولات Tailift را به بازار ایران عرضه نمود. این شرکت در طول سه سال فعالیت خود توانست رضایت مشتریان را از شرایط فروش و کیفیت خدمات پس از فروش جلب نماید.
    گروه سرمایه گذاری مومنین در ادامه فعالیت خود در حوزه ماشین آلات موفق به اخذ نمایندگی از شرکت لینده آلمان گردید. به این ترتیب شرکت آکسون ماشین آرینا فعالیت خود را به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت لینده از ابتدای سال 1396 آغاز کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو