فونیکسریمکسبهتام

احمدی بافنده خبر داد

کاهش سر فاصله حرکت قطار‌های خط ۷ مترو از روز شنبه

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به دلیل افزایش تعداد رام‌های قطار در خط ۷ مترو، از روز شنبه شاهد کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها هستیم.

کاهش سر فاصله حرکت قطار‌های خط ۷ مترو از روز شنبه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: خط 7 مترو تهران به علت معایب کمتر و دارا بودن تجهیزات و امکانات ویژه نسبت به خطوط دیگر مترو دارای برتری است.
    وی ادامه داد: از زمان افتتاح این خط به دلیل محدود بودن قطار، حرکت و فعالیت قطارها حدود 6 ساعت با سرفاصله 50 دقیقه بوده است.

    احمدی بافنده با بیان اینکه این خط نیز همانند سایر خطوط مترو که افتتاح شدند بدیهی است در ابتدا با مشکلاتی مواجه باشد که به تدریج رفع می‌شود، تصریح کرد: دلیل این همه مخالفت ها و تندروی‌ها را از سوی برخی منتقدان نسبت به افتتاح این خط نمی‌دانم.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران تأکید کرد: من هر روز به ایستگاه‌های این خط سرکشی می‌کنم و آمادگی دارم تا هر زمانی که خبرنگاران می‌خواهند طی یک بازدید دسته جمعی آن‌ها را با جزییات کمی و کیفی ایستگاه‌های خط 7 مترو و روند آن آشنا کنم.

    وی با اشاره به اینکه در زمان افتتاح این خط و با حرکت اولین قطار بیش از یکصد و 70 مسافر از طریق آن جابجا شده اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر 4 رام قطار در خط 7 وجود دارد، با افزودن یک رام قطار دیگر از روز شنبه سرفاصله حرکت از 50 به حدود 25 تا 30 دقیقه کاهش یابد.

    احمدی بافنده با بیان اینکه تا پایان تیر ماه افتتاح خطوط 8 و 6 با سرفاصله حرکت 25 تا 30 دقیقه انجام می‌شود، یادآور شد: اگر با همت همکاران عملیات افتتاح پروژه خط 7 انجام نمی‌شد، این امر به مهرماه موکول می‌شد و حال آن که پیک مسافر از ابتدای مرداد ماه آغاز شده و منطقه 2 یکی از بزرگترین مناطقی است که ظرفیت حمل مسافر را دارد.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطر نشان کرد: خط 7 مترو شمال غرب را به جنوب شرق تهران متصل می‌کند که با تمام خطوط دارای تقاطع است و در واقع خطوط 6 و 7 تمام تهران را به یکدیگر وصل می‌کند.

    وی استفاده شهروندان از خط 7 مترو را در راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر بسیار به جا و سهولت بخش دانست و افزود: هیچ کاری در ابتدا بدون نقص اتفاق نمی‌افتد، حتی اقدامات کوچکی مانند ایجاد آسفالت، پیاده رو سازی، جدول کشی و غیره ممکن است در ابتدا با مشکلاتی مواجه شود چه برسد به افتتاح یک خط مترو که بعضی انتظار دارند بدون هیچ گونه عیب و نقصی ایجاد شود که این نوع قضاوت عادلانه نیست.

    احمدی بافنده با اشاره به اینکه این اقدام در واقع یک کار بزرگ و استفاده حداکثری از ظرفیت شهرداری محسوب می‌شود، تأکید کرد: من در سفری که سال‌های گذشته به شهر قم داشته ام با یکی از دوستانم که معاون شهردار پاریس در آن زمان بود برخورد کردم که معتقد بود شهرداران مظلوم‌ترین افرادی هستند که در حوزه شهری فعالیت می‌کنند، زیرا خدمات شهرداری زود فراموش می‌شود و چیزی در خاطر مردم باقی نمی‌ماند و هر خدمتی که انجام می‌شود و برخی هر روز صبح توقع یک خدمت و انجام کار جدیدتر را از شهرداری دارند و برخی قدر اقدامات آن را نمی‌دانند.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان گفت: ساخت بزرگراه امام علی (ع)، از تعداد یک هزار و 300 به 2 هزار و 300 قطعه فضای سبز و پارک، تبدیل سازی خیابان‌های منطقه 19 به مراکز فروش پرده و پارچه و غیره از جمله مهم‌ترین اقدامات شهرداری طی 10 تا 12 سال گذشته در شهر تهران بوده است که باید به جای هجمه، مورد ارزش قرار بگیرد و هنگامی که می‌گویند شهرداری فلان مبلغ بدهی دارد به علت انجام این گونه کارها است که متأسفانه برای آن ارزشی قائل نمی‌شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو