فونیکسریمکسبهتام

کاهش سر فاصله حرکت قطار در خط ۷ مترو به ۱۵ دقیقه

عصر خودرو- رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مجموع ۶ قطار در خط ۷ مترو فعالیت خواهند کرد و سرفاصله قطارها نیز به ۱۵ دقیقه کاهش پیدا می کند.

کاهش سر فاصله حرکت قطار در خط ۷ مترو به ۱۵ دقیقه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به برخی اظهاراتی که مبنی بر نقص فنی خط 7 مترو تهران مطرح می شود، اظهار داشت: خط 7 مترو مشکل خاصی ندارد اما به طور معمول و برای بررسی روند کار اوایل هفته آینده از این خط بازدید خواهیم داشت.

    وی افزود: روز گذشته با مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و مسئول خط 7 مترو در خصوص پیشرفت مترو و همچنین اتفاقی که در مترو طرشت رخ داده بود، جلسه ای داشتیم و آنها گزارشی از روند کار خط 7 و دیگر خطوط مترو به ما ارایه دادند.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر اساس گزارش اریه شده مشکل خاصی در خصوص خط 7 مترو وجود ندارد.

    شاکری با اشاره به مطالب مطرح شده در خصوص اینکه خط 7 مترو هواکش ندارد، تصریح کرد: محل هواکش‌ها تعبیه و ساخته شده است اما به دلیل اینکه در پروژه ها راه اندازی موقت و دایم داریم اقدامات کامل پروژه ها با فاصله زمانی همراه خواهد بود.

    وی گفت: پروژه ها تحویل موقت و دایم دارند، چراکه کارفرما تنها در حین تحویل موقت می تواند نواقص احتمالی را مشاهده و برطرف کند، بدون شک این امر در همه پروژه ها مرسوم است.

    رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا پایان تیرماه 4 واگن به خط 7 مترو اضافه می شود، گفت: در مجموع 6 قطار در این خط فعالیت خواهند کرد و سرفاصله قطارها نیز به 15 دقیقه کاهش پیدا می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط