فونیکسریمکسبهتام

استون مارتین کتانی تولید کرد!+تصاویر

عصر خودرو: اگر پول خرید یک استون مارتین را ندارید، ولی دوست دارید یکی از محصولات این شرکت را داشته باشید، باید به اطلاع برسانیم، استون مارتین با همکاری شرکت تولید کفش ایتالیایی "هوگان" یک کتانی "لوکس" در تیراژ محدود تولید کرده است.

استون مارتین کتانی تولید کرد!+تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، استون مارتین این کتانی را "استون مارتین X هوگان" نامگذاری کرده و در چهار رنگ برنز، طوسی، خاکستری و مشکی اواخر این ماه به بازار می آید.

ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که مواد سازنده یک کتانی لوکس چه هستند؟ شاید تصور شود که این کتانی دارای قابلیت داخلی سرد یا گرم کننده در تابستان یا زمستان یا مجهز به تنظیمات استفاده عادی یا ورزشی است.

اما در واقع این کتانی هیچ یک از این امکانات را ندارد و صرفا یک کتانی چرمی است که تکه هایی از آن از جنس پلی استر کار شده که از نمای بغل ظاهر شیک یک خودروی اسپرت استون مارتین را در ذهن تداعی کند. روی زبانه هر یک از کتانی ها لوگو استون مارتین حک شده و گفته می‌شود این کتانی از استانداردهای بالای هر دو شرکت خودروساز و کفش ساز بهره می‌برد. 

این کتانی در فروشگاههای هر دو شرکت استون مارتین و هوگان موجود و قابل عرضه است. طراحی این کتانی بر اساس طراحی کتانی مدل المپیا شرکت هوگان انجام شده است. هنوز قیمت این کتانی اعلام نشده اما قیمت مدل المپیا شرکت هوگان حدود 300 دلار است.

انتظار می‌رود این کتانی تا پایان ماه ژوئن در تیراژ 3000 جفت روانه بازار شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط