فونیکسریمکسبهتام

سردار مومنی:

خودروهای فاقد استاندارد ۵۵ گانه شماره گذاری نمی شوند

عصر خودرو : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: همه خودروهایی تولید داخل که استانداردهای ۵۵ گانه را رعایت نکرده باشند از اول مهرماه امسال شماره گذاری نمی شوند.

خودروهای فاقد استاندارد ۵۵ گانه شماره گذاری نمی شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷:۱۶

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایرنا سردار سرتیپ'اسکندر مومنی' افزود: شماره گذاری همه خودروهایی که امکان نصب کیسه هوا بر روی آنها وجود نداشته باشد و در واقع استانداردهای 55 گانه را نداشته باشند از اول مهرماه امسال متوقف خواهد شد.
    وی با بیان اینکه منظور پلیس، یک خودروی خاص نیست، تاکید کرد این شرایط شامل همه خودروهای تولید داخل که فاقد استانداردهای 55 گانه هستند، می شود.
    روز گذشته معاون فنی مهندسی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی (راهور) از توقف شماره گذاری وانت پیکان از ابتدای مهر ماه (ابتدای هفته آینده) خبر داده بود.
    سرهنگ 'علیرضا جهانگیری ' به خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت: با توجه به رعایت نشدن استانداردهای لازم در وانت پیکان، شماره گذاری این خودرو از ابتدای مهر ماه امسال متوقف می شود.
    به گزارش ایرنا، پیش از این پلیس شماره گذاری خودروی 'روآ' بدلیل رعایت نکردن موارد ایمنی از قبیل کیسه هوا و ترمز ضد قفل را از ابتدای مهر ماه امسال ممنوع اعلام کرده بود.

    کرمان موتوراکستریم