فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپادیزل خبر داد:

امتیاز طلایی ولوتراکس به ایران رسید

عصر خودرو : براساس اعلام شرکت ولوو تراکس، سایپادیزل توانست با کاهش چشمگیر نمرات منفی محصولات اروپایی خود، امتیاز طلایی این شرکت سوئدی را کسب کند.

امتیاز طلایی ولوتراکس به ایران رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰:۳۳

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز محمد شیخ الاسلامی مدیرعامل شرکت سایپادیزل، با بیان این مطلب گفت: شرکت ولوو هر ساله با بررسی عملکرد تولیدکنندگان محصولات این شرکت در سطح جهان، رده بندی جهانی خود را اعلام می کند که بر اساس آخرین رتبه بندی کیفی، سایپادیزل در بین چهار شرکت برتر دنیا قرار گرفت و نسبت به مدت مشابه سال گذشته صعودی معادل سه پله را تجربه کرد.
    وی با اشاره به اینکه شرکت سایپادیزل از لحاظ تیراژ تولید در بین شرکای ولوو تراکس در رتبه نخست قرار دارد، ابراز داشت: این تعداد تیراژ تولید در حالی محقق شده که سایپادیزل کیفیت را فدای کمیت نکرده و طبق آخرین اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، نمرات کیفی محصولات این شرکت، بطور متوسط فاصله ای 10 امتیازی با رقبای خود گرفته و کما کان به عنوان کیفی ترین خودروساز تجاری کشور فعالیت خود را ادامه می دهد.
    شیخ الاسلامی از حضور روزانه تیم های مدیریتی واحدهای مرتبط با تولید در خطوط تولیدی این شرکت خبر داد و بیان کرد: با برگزاری جلسات روزانه در خطوط تولیدی، آخرین وضع فرآیند تولید مورد بررسی قرار می گیرد، که همین امر سبب شده تا عملکرد تولید در بخش ok سفید کردن محصولات بسیار خوب باشد، بطوریکه در پایان سال 89 این میزان 43درصد بوده که در حال حاضر به 90درصد افزایش پیدا کرده است. نسبت تجاری سازی محصولات از محل تولید روزانه در پایان سال89، 9درصد بوده که در حال حاضر 59درصد است، ضمنا با رفع معایب، سعی داریم محصولاتی با کیفیت تر و مطابق با استاندارد جهانی روانه بازار داخل کنیم.
    بر اساس آخرین نتایج گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کامیون کشنده ولوو FH با امتیاز بی نظیر 5/22 و محصول ولوو FM با امتیاز منفی 23 در رده «خیلی خوب» و محصول البرز T375 با امتیاز رو به بهبود 2/44 در رده «خوب» قرار گرفته اند که این امتیازات در قیاس با سال گذشته بطور متوسط سه امتیاز بهبود داشته است.

    کرمان موتوراکستریم