فونیکسریمکسبهتام

نعمت‌بخش:

هیچ یارانه‌ای به صنعت خودروسازی نرسید

عصر خودرو : دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه هیچ رقمی از درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به صنعت خودروسازی داده نشده است، گفت: حتی خط اعتباری انرژی نیز به تولید‌کنندگان این صنعت اختصاص نیافته است.

هیچ یارانه‌ای به صنعت خودروسازی نرسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳:۰۳

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از فارس احمد نعمت بخش اظهار داشت: دولت به منظور رشد بخش صنعت باید به واحدهای تولیدی تسهیلاتی ارائه کند تا بتوانند خط تولید خود را بهینه سازی کند.
    وی افزود: در صورت اختصاص تسهیلات به صنعت خودرو می توان میزان مصرف انرژی توسط ماشین آلات را در کارخانه ها کاهش داد و علاوه بر این با دستیابی به تکنولوژی روز نسبت به تولید قطعات و خودروهای با مصرف انرژی مناسب اقدام کرد.
    به گفته نعمت بخش، ارائه تسهیلات یارانه ای به صنایع خودرو سازی باعث می شود تا فعالان این صنعت با خرید ماشین آلات جدید بهره وری تولید خود را افزایش دهند و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.
    وی با بیان اینکه بسیاری از ماشین الات در اکثر صنایع فرسوده هستند، گفت: بهتر است دولت برای بهینه سازی فرایند تولید واحدهای صنعتی و کاهش مصرف انرژی در محصول نهایی به تولید کنندگان تسهیلات یارانه ای ارائه کند تا بتوانند با خرید ماشین الات مدرن مصرف انرژی بخش صنعت را کاهش دهند.
    دبیر انجمن خودروسازان تصریح کرد: در صنعت قطعه سازی نیز اگر ماشین آلات به روز شود کیفیت محصولات تولیدی افزایش خواهد یافت.

    کرمان موتوراکستریم