فونیکسریمکسبهتام

غوغای ایمنی؛

کسب حداکثر امتیاز ممکن توسط کیا اپتیما در تست تصادف IIHS

عصر خودرو- اپتیما یکی از مطرح ترین اتومبیل های کره ای در بازارهای بین المللی است که از سال ۲۰۰۰ تاکنون در چهار نسل مختلف تولید شده است.

کسب حداکثر امتیاز ممکن توسط کیا اپتیما در تست تصادف IIHS
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از آریا ، این سدان سایز متوسط به دلیل فاکتورهایی مثل طراحی زیبا، امکانات مناسب و قیمت متعادل توانسته نظر مثبت اکثر نشریات خودرویی را جلب کرده و فروش خوبی را نیز تجربه کند.

    نسخه 2017 اپتیما اخیرا توسط موسسه ایمنی IIHS مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج آن منتشر شده است. این خودرو در تمامی تست ها بسیار موفق ظاهر شده و در نهایت توانسته بالاترین امتیاز ممکن یعنی Top Safety Pick Plus را از آن خود کند.
    البته این امتیاز فقط به مدل هایی که پس از ماه مارس 2017 تولید شده اند، اختصاص یافته است؛ زیرا این مدل ها به همراه آپشن های پیشگیری از تصادف از روبرو و چراغ های LED با قابلیت کنترل شدت روشنایی ارایه می شوند.

    امسال موسسه IIHS سختگیری بیشتری نسبت به اعطای امتیاز Top Safety Pick Plus دارد. برای دستیابی به این امتیاز خودروی شرکت کننده باید در هر پنج تست ترتیب داده شده امتیاز خوب را کسب کند؛ این پنج تست عبارتند از برخورد کوچک از گوشه جلویی (small overlap front)، برخورد متوسط از گوشه جلویی (moderate overlap front)، برخورد از کنار (side impact)، استحکام سقف (roof strength) و حفاظت از سر (head restraints). کسب امتیاز پیشرفته یا عالی در پیشگیری از تصادف از جلو و همچنین کسب امتیاز قابل قبول یا خوب در تست چراغ های اصلی از دیگر الزامات برای دریافت امتیاز Top Safety Pick Plus در سال 2017 هستند.

    آقای اورث هدریک (Orth Hedrick) معاون رئیس بخش برنامه ریزی محصولات کیا در آمریکا درباره عملکرد بی نقض اپتیما در تست تصادف گفته:
    موسسه بیمه ایمنی بزرگراه برخی از بالاترین استانداردها را در زمینه ارزیابی ایمنی خودروها دارد و دریافت امتیاز Top Safety Pick Plus یک دستاورد بسیار مهم است که نشان از تلاش های مستمر کیا در بهبود کیفیت و کمال این مدل کلاس جهانی دارد.
    ما خوشحالیم که اپتیما امتیازهای بسیار خوبی را در تمامی تست های سختگیرانه IIHS کسب کرده، این خودرو مهر تاییدی است به حساسیت بالایی که ما نسبت به ایمنی مشتریان خود داریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو