فونیکسریمکسبهتام

مهرماه امسال و با حضور قطبهای صنعت خودرو کشور

نخستین و بزرگترین \\"نمایشگاه خودرو البرز\\" برگزار می شود

عصرخودرو: پس از گذشت سالها و برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی صنعت خودرو در استان های مختلف کشور، اینک شاهد برپایی این رویداد بزرگ ملی در استان تازه تاسیس البرز خواهیم بود.

نخستین و بزرگترین \\"نمایشگاه خودرو البرز\\" برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱:۱۳
    به گزارش «عصرخودرو» استانی که به دلیل هم جواری با پایتخت و دارا بودن بیش از دو و نیم میلیون نفر جمعیت و از همه مهمتر جای دادن 13 درصد صنایع کشور در خود از جمله بزرگترین خودروسازان کشور مانند ایران خودرو و سایپا به یکی از قطب های صنعتی کشور بدل شده است.
    محمد جعفر عظمائی - رئیس سازمان بازرگانی استان البرز در گفتگو با ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه خودرو با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه بزرگ مهر ماه امسال با مجوز سازمان بازرگانی البرز و با تلاش گروه بین المللی تانا و در فضایی بالغ بر 5 هزار مترمربع در کرج برپا خواهد شد.
    وی با اشاره به استقبال خوب شرکت­های بزرگ صنعتی کشور از این نمایشگاه عنوان کرد: در این نمایشگاه پنج روزه بزرگترین شرکت های خودرو سازی کشور از جمله ایران خودرو، سایپا و شرکت های اقماری تحت پوشش آنها متشکل از ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل، ایساکو، ساپکو، سایپا یدک، پارس خودرو، کرمان موتور، مدیران خودرو و بسیاری از شرکت های خودروساز و نمایندگی های معتبر خودرو های خارجی آخرین دستاوردهای خود را عرضه خواهند کرد.
    وی افزود: با شرائط فعلی این دوره از نمایشگاه و میزان استقبال از آن، پیش بینی می شود که دوره دوم آن با حضور گسترده­تر شرکتهای تولید کننده و نمایندگی وارد کننده خودرو و سایر شرکتهای مرتبط با صنعت خودرو برپا خواهد شد .
    رئیس سازمان بازرگانی البرز همچنین اضافه کرد: نمایشگاه خودرو البرز در اولین برگزاری میزبان شرکت­هایی در زمینه خدمات، قطعات و تجهیزات وابسته به خودرو نیز خواهد بود که می تواند به ارائه خدمات جانبی خودرو در این نمایشگاه کمک فراوانی کند.
    گفتنی است، نمایشگاه خودرو البرز 4 مهر ماه سال جاری با حضور مسئولین استانی و مدیران عامل شرکت های برتر صنعتی و اقتصادی کشور در کرج، مهرویلا، میدان امام خمینی(ره) آغاز به کار خواهد کرد و این نمایشگاه پنج روزه از ساعت 15 تا 21 و در دو روز آخر هفته از ساعت 10 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


    کرمان موتوراکستریم