فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل کرمان موتور:

هیوندای خواستار جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی است

همکاری با شرکای تجاری قدیمی با تمام توان ادامه خواهد یافت

عصر خودرو-مسئولان هیوندای موتورز کره جنوبی در گام اول به دنبال رضایت حداکثری مشتریان ایرانی و سپس به دنبال تحکیم نظم حضور محصولات (تولید و عرضه صحیح) خود در بازار ایران هستند.

هیوندای خواستار جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور، با اعلام این خبر گفت: به دنبال موفقیت کرمان موتور در تولید و عرضه خودروهای هیوندای "آی10" و "آی20"، اواخر سال گذشته قرارداد تولید "هیوندای اکسنت" با طرف خارجی به امضاء رسید و حال مسئولان هیوندای به دنبال حضور تاثیرگذار تری در بازار ایران هستند.
    به گفته وی، پیش تر هیوندای موتورز کره جنوبی از عرضه و خدمات پس از فروش خودروهای خود در بازار ایران رضایت کاملی نداشته و همواره به دنبال یک رقابت قابل اطمینان در این عرصه به منظور جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی بوده است.
    فیروزی متذکر شد: به دنبال انعقاد قرارداد هیوندای موتورز با کرمان موتور و تولید محصولات این خودروساز کره ای و تحویل به موقع آن به مشتریان ایرانی، حال علاوه بر برنامه گسترده تولید محصولات هیوندای در ایران، به زودی شاهد واردات و عرضه برخی از مدل های هیوندای (سانتافه، توسان، سوناتا و النترا) در شبکه فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور خواهیم بود.
    مدیرعامل کرمان موتور همچنین گریزی به دیگر شرکای این خودروساز کرمانی زد و افزود: همکاری با شرکت های "لیفان" و "جی.ای.سی" نیز با قدرت ادامه خواهد یافت چرا که نباید فراموش کنیم در زمان تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ایران، این شرکت های چینی بودند که میدان همکاری و تولید مشترک را خالی نکردند.
    وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مسلمانان سراسر جهان تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان جک اس3 از تولیدات مشترک کرمان موتور و جی.ای.سی موتورز چین را رونمایی و معرفی خواهیم کرد.
    فیروزی ادامه داد: نیمه اول امسال، خودرو فوق با حداقل 30 درصد داخلی سازی قطعات و مجموعه های مورد استفاده به تولید انبوه خواهد رسید و به دنبال آن در سال جاری، جک جی4 که یک سدان متوسط است معرفی و به بازار داخلی عرضه خواهد شد.
    وی در پایان از ایجاد دو پایگاه اینترنتی برای کرمان موتور خبر داد که در آدرس http://kermanmotor.ir  فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندای در ایران و در آدرس  http://kermanmotorco.com  موضوع فروش و خدمات پس از فروش خودروهای 2برند لیفان و جی.ای.سی قرار دارد و این کار با هدف جلب رضایت حداکثری طرف های تجاری و مشتریان کرمان موتور پیاده سازی و اجرا شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو