فونیکسریمکسبهتام

رییس کل سازمان توسعه تجارت اعلام کرد

بازنگری آخرین وضعیت خودروهای وارداتی

عصر خودرو : رییس کل سازمان توسعه تجارت با تاکید برساماندهی واردات خودرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : در روزهای آینده آخرین وضعیت خودروهای وارداتی همچون خدمات پس از فروش و سایر شرایط فنی با نگاه تسهیل تجاری و تامین شرایط خدمات در راستای منافع مصرف‌ کننده بازنگری می شود.

بازنگری آخرین وضعیت خودروهای وارداتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳:۴۴

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، 'حمید صافدل' اظهار داشت: این بررسی با حضور نمایندگانی از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، مرکز اصناف و امور بازرگانان، اداره کل نیرو محرکه و سازمان توسعه تجارت صورت خواهد گرفت .
    وی همچنین درباره وضعیت خودروهای دارای شرایط استاندارد چهارگانه اظهار داشت: فهرست این خودروها در سایت ثبتارش سازمان توسعه تجارت موجود است .
    رییس کل سازمان توسعه تجارت افزود: بزودی فهرست مدل های جدید احصا شده و سایر مدل های قبلی که امکان ثبت و سفارش آنها تا پایان سال جاری وجود دارد اعلام خواهد شد.
    صافدل درباره واردات خودرو این توضیح را نیز داد که به جز واردات موردی توسط صاحبان کارت بازرگانی یا جانبازی، نمایندگان مجاز و رسمی خدمات پس از فروش می توانند بدون محدودیت اقدام به واردات خودروهای حاضر با درنظر گرفتن شرایط سه گانه (استاندارد، زیست محیطی و مصرف بهینه) کنند.
    وی تاکید کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای کارت بازرگانی باشند می توانند با انعقاد تفاهم نامه دریافت خدمات پس از فروش با نمایندگی های مجاز خودروهای دارای ضوابط فنی چهارگانه (استاندارد، زیست محیطی، مصرف بهینه و داشتن نمایندگی مجاز) عمل واردات خودرو را انجام دهند.

    کرمان موتوراکستریم