فونیکسریمکسبهتام

شو روم مرکزی SEAT در تهران در حال ساخت است

عصر خودرو:سئات برند اسپانیایی گروه فولکس واگن است .

شو روم مرکزی SEAT در تهران در حال ساخت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰
  • 1
  • 1
  • شو روم مرکزی SEAT در تهران در حال ساخت است
  • 1

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، فولکس واگن بزرگترین هلدینگ خودروی جهان است که به غیر از خود برند فولکس ، برند های سئات اسپانیا ، اشکودا جمهوری چک ، آئودی ، پورشه ، لامبورگینی ، بنتلی و بوگاتی را در دل خود جای داده است . همچنین در بخش خودروهای تجاری نیز برند های فولکس ، مان و اسکانیا زیر مجموعه این گروه است .
حال مدتی است که این گروه خودرویی با برنامه ریزی وسیع در حال آماده کردن مقدمات ورود بِه بازار ایران است . یکی از اولین برند های این گروه که به ایران وارد خواهد شد ، سئات اسپانیا است . سئات زیر شاخه اسپرت ساز فولکس است  که مالکیت 100درصد سهامش در اختیار فولکس واگن آلمان قرار دارد .
خودروهای سئات از لحاظ فنی و قوای محرکه و پلت فرمً با محصولات فولکس واگن یکی هستند و تنها درظاهر از سبک طراحی متفاوتی بهره مَی برند که حالتی خشن تَر و اسپرت به آنها مَی دهد .
معین موتور بیش از یک ماه پیش بطور رسمی مجوز نمایندگی رسمی برند سئات را در ایران کسب کرد .معین موتور تا پیش از این نماینده رسمی پورشه در ایران بوده است و از این به بعد  نماینده رسمی هر دو این برند ها خواهد بود .
معین موتور در حال آماده کردن مقدمات ورود این برند با اصالت و اسپرت گروه فولکس واگن به ایران است و در همین راستا شو روم مرکزی شماره یک سئات در خیابان شهید بهشتی یا همان عباس آباد در حال ساخت است . شو روم مرکزی شماره یک  سئات در محل نمایشگاه سابق اتو پورشه احداث خواهد شد .
این روزها اگر از خیابان شهید بهشتی عبور کنید مَی توانید استیکر های سئات را بر روی دیوارهای بیرونی این شو روم ببینید .

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم