فونیکسریمکسبهتام

با پایان مراحل تست مخازن CNG اتوبوس‌های گاز سوز؛

خطرات احتمالی اتوبوس‌های منطقه ۱۱ رفع شد

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ تهران از پایان مراحل انجام تست مخزن CNG همه اتوبوس‌های گازسوز محدوده مرکزی پایتخت خبر داد.

خطرات احتمالی اتوبوس‌های منطقه ۱۱ رفع شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سجاد زارع صفت با بیان این که اتوبوس های سطح شهر به دو دسته فیدر(معمولی) و تندرو تقسیم‌بندی می شوند که امروزه تعداد زیادی از آنها گازسوز هستند؛ گفت: در محدوده منطقه 11 که جزو بخش مرکزی تهران به حساب می آید؛ بیش از 190 دستگاه اتوبوس فیدر فعالیت می‌کند که از این تعداد 77 دستگاه گازسوز و مابقی آنها گازوییل سوز هستند.
    وی با تاکید بر این که هر اتوبوس گازسوز دارای 5 مخزن گاز در بالای سقف خود است و این یعنی در صورت بروز مشکل؛ اتوبوسها می‌توانند مانند یک بمب متحرک عمل کنند؛ اظهار کرد: از چندی پیش و با تاکید شورای شهر و تمهیداتی که انجام گرفت؛ مقرر شد مخازن گاز تمامی اتوبوس های گازسوز سطح شهر تهران مورد بررسی و رفع نواقص احتمالی قرار گیرد تا از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.
    وی اضافه کرد: در همین راستا همه مخازن اتوبوسهای گازسوز منطقه 11 به کمک ابزارهای تخصصی و از جمله دوربین های تشخیص ترک خوردگی مورد ارزیابی قرار گرفت و اکنون در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط